Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zou dan eerder voor een 50 king tonini of een 55 dl gaan
meer power en een stuk lichter
starten en lopen ook beter
ik heb zelf een 62 zenoah en ik ben er als ik hem vergelijk met andere motoren niet echt content mee
zelfs de zeer goedkope thor motor is beter en tegen een dl kan de zenoah nieteens op komt ook nog is bij dat de zenoah nogsteeds standaard met magneetontsteking is en nog is een van de duurdere motoren ook
en dat verhaal van ach vlink aanzuigen en slaan
nou dat heb ik geweten men arm heefd 3 weken pijn gedaan
ik heb hem dus omgebouwd naal electronich maar das weer 150 euro bovenop de tog al hoge prijs van de zenoah
ik heb zelf een 62 zenoah en ik ben er als ik hem vergelijk met andere motoren niet echt content mee
zelfs de zeer goedkope thor motor is beter en tegen een dl kan de zenoah nieteens op komt ook nog is bij dat de zenoah nogsteeds standaard met magneetontsteking is en nog is een van de duurdere motoren ook
en dat verhaal van ach vlink aanzuigen en slaan
nou dat heb ik geweten men arm heefd 3 weken pijn gedaan
ik heb hem dus omgebouwd naal electronich maar das weer 150 euro bovenop de tog al hoge prijs van de zenoah
de tc electroniche ontsteking kost trouwens ruim 250 euro
of 626 euro met electroniche ontsteking
Merlyn,
Is that a Quadra you are installing in the Corsair?
Right, A Q-75 with a long prop extension so I can add a dummy radial. I like the Q-75s cause of the rear exhaust.
ik heb hem op advies van Teus gekocht bij hobby king en dat was nog 150 euro