Ik was er nog niet helemaal uit met wat ik precies wilde gaan bouwen
(Wil dus even eenvoudig beginnen om de kneepjes weer onder de knie te krijgen)
Mede dankzij forumlid Setsunakaede ,
Welke me destijds reeds wees op de Eezebilt modellen
Was ik van de week aan het kijken op de website http://eezebilt.tk/ met de bedoeling een tekening te downloaden en maar toch eens weer te beginnen met de boten modelbouw
1 van mn dochtertjes 10 jaar oud (tweeling) stond mee te kijken toen haar ogen op de Cresta vielen
Wauw zei ze die is cool, toen ik zei dat je die boten zelf moet bouwen , keek ze vreemd
Toen ik uitgelegd had ,en wat bouwverslagen had laten zien hoe het in zijn werk ging ,
zegt ze ow dan wil ik die wel gaan maken
(moet wel even erbij vermelden dat ze altijd al graag doen knutselen en de figuurzaag niet vreemd voor ze is ,,
Toen ik de tekeningen had uitgeprint kwam de tweede er ook aan toen ze de plannen hoorde ,
Tja die wilt ook zo’n coole speedboot maken ,, dus nog een setje uitgeprint
(Dus alles bij alles gaan ze eerder aan de bouw dan ik
)
Nu heb ik al een hele tijd een flinke stapel Triplex platen van 50 x 50 x 2,5 mm liggen ..
Deze gaan we dus maar gebruiken ,,
Nu het bouwverslag :
De tekeningen zijn uitgeprint
Hierna wilde de dames uiteraard direct aan de slag , en begonnen met het uitknippen van de bladen
Na alles te hebben uitgeknipt ,
Eerst aan de slag met het triplex schuren
"" Kreeg de opmerking wel fijn zo'n gratis handmassage ""
alles op het triplex geplakt ,
toen het allemaal goed droog was , gingen de dames aan de slag met de figuurzaag
Ze waren ijverig maar vooral zeer geconcentreerd bezig
Tot dusver het eerste gedeelte ,
het zal nog wel even duren voordat alles goed is uitgezaagd ,,
(Wil dus even eenvoudig beginnen om de kneepjes weer onder de knie te krijgen)
Mede dankzij forumlid Setsunakaede ,
Welke me destijds reeds wees op de Eezebilt modellen
Was ik van de week aan het kijken op de website http://eezebilt.tk/ met de bedoeling een tekening te downloaden en maar toch eens weer te beginnen met de boten modelbouw
1 van mn dochtertjes 10 jaar oud (tweeling) stond mee te kijken toen haar ogen op de Cresta vielen
Wauw zei ze die is cool, toen ik zei dat je die boten zelf moet bouwen , keek ze vreemd
Toen ik uitgelegd had ,en wat bouwverslagen had laten zien hoe het in zijn werk ging ,
zegt ze ow dan wil ik die wel gaan maken
(moet wel even erbij vermelden dat ze altijd al graag doen knutselen en de figuurzaag niet vreemd voor ze is ,,
Toen ik de tekeningen had uitgeprint kwam de tweede er ook aan toen ze de plannen hoorde ,
Tja die wilt ook zo’n coole speedboot maken ,, dus nog een setje uitgeprint
(Dus alles bij alles gaan ze eerder aan de bouw dan ik

Nu heb ik al een hele tijd een flinke stapel Triplex platen van 50 x 50 x 2,5 mm liggen ..
Deze gaan we dus maar gebruiken ,,
Nu het bouwverslag :
De tekeningen zijn uitgeprint
Hierna wilde de dames uiteraard direct aan de slag , en begonnen met het uitknippen van de bladen
Na alles te hebben uitgeknipt ,

Eerst aan de slag met het triplex schuren
"" Kreeg de opmerking wel fijn zo'n gratis handmassage ""

alles op het triplex geplakt ,
toen het allemaal goed droog was , gingen de dames aan de slag met de figuurzaag
Ze waren ijverig maar vooral zeer geconcentreerd bezig

Tot dusver het eerste gedeelte ,
het zal nog wel even duren voordat alles goed is uitgezaagd ,,
Laatst bewerkt: