Bouwverslag Duyfken - Kolderstok

Heb ik gezien inderdaad. Maar omdat ik alleen de open luiken maak, met kanonnen erin, vind ik dit mooier uitzien. Volgens mij kom ik daarmee niet in de problemen?!

Heb ik gezien inderdaad. Maar omdat ik alleen de open luiken maak, met kanonnen erin, vind ik dit mooier uitzien. Volgens mij kom ik daarmee niet in de problemen?!

Technisch kom je niet in de problemen als je de luiken open hebt staan inderdaad. Maar het staat misschien wel een beetje apart als de luiken groter zijn dan de sponning.

Bij mij ziet het er zo uit:
Image1587065641.211939.jpg

Door een noodlottig ongeval is de Duyfken gezonken.

6l25vel9.jpeg

Natuurlijk heel erg balen voor al het bloed, zweet en tranen die er toch al inzaten.....

Ik kan me er niet toe zetten om helemaal opnieuw te beginnen. Ik heb om de pijn te verzachten maar een plastic kit van de Titanic aangeschaft. Vloeken in de kerk hier....

Met hout is veel mogelijk. Zal in ieder geval een flinke uitdaging worden....De romp is ook echt geknakt. Dus ik verklaar 'm eigenlijk total loss.

Nee, ik had een stofzuiger in de hand, struikelde, stoot tegen de tafel, boot valt, en doordat ik m'n evenwicht verloor stapte ik half op de boot (naar achteren) en de stofzuiger viel er op :@

Weet jij wel dat de stofzuiger voorbehouden is aan de vrouw de huizes, die zijn daar veel behendiger mee.
Wel jammer hoor, je was net weer lekker op weg:hammer::hammer:

Weet jij wel dat de stofzuiger voorbehouden is aan de vrouw de huizes, die zijn daar veel behendiger mee.
Wel jammer hoor, je was net weer lekker op weg:hammer::hammer:
Haha ja. Ik ging hem brengen nota bene ;)!

ik zoek m'n heil nu even in het plastic en de huisjes waar ik vandaan kom.

Hallo Montgomery.

Ik heb jouw bouw van de Duyfken gelezen, en heb er veel van geleerd.
Ook ik ben de Duyfken aan het bouwen.
Ook nu dus weer wat geleerd, wees altijd alert, succes verder.

Met vriendelijke groet, Arjen.

dat is dood zonde
leg hem toch maar ergens op zolder misschien wil je hem later nog maken , zelf spantjes zagen en beplanken en dan kan je voor de rest alles nog gebruiken. het lijkt nu veel werk maar dat valt toch mee hoor

Back