Bouwverslag Duyfken - Kolderstok

Zoals ik al aangaf in mijn andere topic, heb ik de Duyfken en toebehoren vorige week besteld bij Kolderstok.

Vorige week kwam er dan ook een mooi pakket binnen:
bzlgum.jpg

grgk9h.jpeg

dqwbk9r.jpg

fu0740avfp60.jpg

d6qa7ihc2g.jpeg

0um5lgodvd.jpeg

zu8q844kefu3.jpeg

Naast de mooie spullen van Hans, ook zelf nog wat gereedschap en koffers aangeschaft om alles netjes en overzichtelijk te houden:
nk3f1q6.jpg

5pdb613.jpg

j5lt6rphey.jpg

yckm6zrchrf.jpg

Ook wat lijmspuitjes klaargemaakt:
42tz5cgu5r9.jpg

Ben momenteel nog aan het wachten op een assortiment verschillende maten lijmklemmen.
Geeft me gelijk mooi de tijd en gelegenheid om me eerst goed in te lezen, alle onderdelen eens goed te bekijken, de handleiding door te nemen, tekeningen te bekijken en vooral veel bouwverslagen te lezen van jullie!

Verwacht geen speedboat tempo bij dit bouwverslag! Ik ga er de tijd voor nemen, om (met jullie hulp) van mijn eerste scheepje geen modderschuit te maken!

Dat gaat een flinke duifjes vloot worden!

Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken. Wees vooral niet schuw iets te vragen.

Zal nooit erger zijn dan mij ;)

Mooie spulletjes heb je verzameld!

Ook de extra kanonnen genomen?

En als je zo zelfverzekerd bent als ik over mijn constructie zal je ook een reddingsbootje hebben besteld :banana:

Dat gaat een flinke duifjes vloot worden!

Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken. Wees vooral niet schuw iets te vragen.

Zal nooit erger zijn dan mij ;)
En als je zo zelfverzekerd bent als ik over mijn constructie zal je ook een reddingsbootje hebben besteld :banana:

Ik kan me ook niet voorstellen dat het erger wordt dan bij jou. Kanonnen plaatsen in de mars/ kraaiennest :rofl::stout:

Nou zeg met al dit mooi gesorteerde gereedschap gaat het helemaal goed komen zie ik wel, dus ik schuif mijn stoeltje bij en ga zitten genieten, succes.:thumbsup::thumbsup:

Geen foto's van deze update. Gister alle stukken uitgesneden uit het hout. Helaas niet voorzichtig genoeg geweest en 1 stukje gebroken. Door de perfecte service van Kolderstok is dat snel verholpen :beer:.

Vandaag de stukken wat schuren zodat alles netjes is en dan kunnen we écht beginnen!

Back