Een goedeavond allemaal,
zoals gezecht ik ben er niet vaak en heb helaas weinig tijd, hierdoor heefd mijn projectje een half jaartje stof liggen vergaren, ik ben zelf bijna cotinu aan boord geweest, en de momenten dat ik vrij was op festivals doorgebracht, en ben eergister teruggekomen van een roadtrip door Engeland en Schotland, en morgen gaan we weer aan de bak, zoals jullie zien, zit hier een gaatje van 2 dagen, 2 dagen die ik wel besteed heb aan het afstoffen van mijn scheepje, en het creëren van nieuw stof
eerst eens een fototje van hoe we het scheepje hadden achtergelaten :
Eerst zijn we dus maar verder gegaan met de beplanking, de boorden, en het dolboord (Damn wat heeft dat een gevloek opgeleverd aan de kop van het schip), ook zijn we begonnen aan de Baupres en de Davids, en uiteraard hebben we ons weer eens groen en geel geschuurd, A3, bedankt voor de video, die is me goed van dienst geweest en zal dat ongetwijfeld nog vaker zijn
Nog niet alles is helemaal afgewerkt en bijgeschuurd maar de foto's geven een beeld van wat ik gedaan heb afgelopen dagen, en hoe de boel er u bijligt

:
Mijn werkplaatje, altijd fijn om hier weer even te zijn
En dan nu...... Resultaten !!!!
Helaas zal mijn bootje nu weer een tijdje stof gaan happen, maar we zijn weer wat verder, en ik hoop zsm weer een updaye hier te kunnen geven
Sikuku, misschien kun je de foto's wel bekijken op mijn profiel ? e aders plaats ik hier een paar nog een keer voor je, al denk ik dat je ze niet meer nodig bent