Hallo, dit wordt mijn eerste bouwverslag, en ook mijn eerste houtbouwproject, dit kan een tijdje gaan duren omdat ik ivm met mijn werk, slecht eens in de 1 a 2 maanden tijd heb hieraan verder te werken, maar.... geduld is een schone zaak toch ?
Het zal wss ook meer een topic worden waarin ik de 10.000 problemen voor ga leggen waar ik tegenlopen zal, en ik zal proberen zo her en der een fototje te plaatsen van wat ik tot dusver gedaan heb.
Om te beginnen heb ik ruim een week geleden het pakket binnen gekregen :
wat er mooi uitziet, met duidelijke 1:1 tekeningen, en een stap voor stap handleiding die ik niet al te nouw volg :wink:
Hier volgen een paar foto's van mijn werkje tot zover, niet heel netjes, zeker niet in de ogen van ervaren bouwers, maar ik ben hier tot dusver beste trots op
Raad, Tips en advies zijn altijd welkom :wink:
roost:
Het zal wss ook meer een topic worden waarin ik de 10.000 problemen voor ga leggen waar ik tegenlopen zal, en ik zal proberen zo her en der een fototje te plaatsen van wat ik tot dusver gedaan heb.
Om te beginnen heb ik ruim een week geleden het pakket binnen gekregen :
wat er mooi uitziet, met duidelijke 1:1 tekeningen, en een stap voor stap handleiding die ik niet al te nouw volg :wink:
Hier volgen een paar foto's van mijn werkje tot zover, niet heel netjes, zeker niet in de ogen van ervaren bouwers, maar ik ben hier tot dusver beste trots op

Raad, Tips en advies zijn altijd welkom :wink:

Laatst bewerkt door een moderator: