TIMBERWOLF
Forum veteraan
mooi schip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het zeker nu doen. Je hebt er mooi zicht op het nu zo te plaatsen. Voor de 7p moest ik er 28 wegens het gesloten dek er boven van te voren plaatsen. Ik vermoed dat door de hoogte van je poorten je rolpaarden en je tappen het niet eens gaat lukken achteraf.Ik heb nu een aantal rolpaarden geplaatst en zou in een later stadium de kanonnen moeten plaatsen door de luiken heen. Dit gaat nu goed omdat ik zien kan hoe het geplaatst moet worden en waar het drupje lijm moet. Maar met het dek er dadelijk op is het lastiger. Aan de ene kant denk ik nu plaatsen en later zien welk ongemak het geeft of toch maar in deze de beschrijving aan houden, heeft iemand een tip ?
Ik ben aan het experimenteren met de opbouw van de kanonnen. Op de tekening is dit heel eenvoudig gedaan met een koordje door de rolpaarden . Ik zelf vind volledig opbouwen mooier. Ben alleen bang dat dit heel erg druk gaat worden als ze allemaal klaar zijn. Bekijk bijlage 345102
Misschien kan je er voor kiezen om de volledig getuigde kanonnen alleen te plaatsen in de kuil. Dus het zichtbare gedeelte. Want het is natuurlijk wel een mooi gezicht.Ik ben aan het experimenteren met de opbouw van de kanonnen. Op de tekening is dit heel eenvoudig gedaan met een koordje door de rolpaarden . Ik zelf vind volledig opbouwen mooier. Ben alleen bang dat dit heel erg druk gaat worden als ze allemaal klaar zijn. Bekijk bijlage 345102