BNK1 Charleroi

lol :D true

maar ik had wel graag eens een jaartje van een rookie-status geprofiteerd, m.a.w. geklasseerd en vergeleken met andere rookies, ipv tegen de "grote mannen".

idd, ik sluit mij hierbij aan, zo kunnen rookies ook eens van andere klasses 'proeven' en zien hoe dat bevalt !

Definitieve keuzes kan je dan achteraf maken.

FBA-reglement zou hierin wat soepeler mogen zijn, want behalve de die-hards die jarenlang verknocht zijn aan 1 discipline, zien we toch veel nieuwe mensen verschillende klasses rijden !

Laatst bewerkt:
lol :D true

maar ik had wel graag eens een jaartje van een rookie-status geprofiteerd, m.a.w. geklasseerd en vergeleken met andere rookies, ipv tegen de "grote mannen".

Tenzij hij weer plooit, zal Steven de rookietitel wel pakken dit jaar. Met een volledige licentie kan je elk BNK kiezen welke klasse je gaat rijden, eventueel beide, en je kan op het einde van het seizoen nog steeds kijken of je beter was dan de rookies van 2010.

Echt een verschil is er niet met een 'gewone' licentie, het is alleen een stuk makkelijker om prijzen te pakken :)

Laatst bewerkt:
lol, heb juist een mailtje gehad van Team Xtreme dat mijn Predator-onderdelen dinsdag op de post gegaan zijn en elke dag kunnen binnenvallen. Ik hoop dat dat waar is ... maar eigenlijk geloof ik er geen fluit van, jammer genoeg :(
Team Xtreme's service is "legendarisch ontoereikend"

Laatst bewerkt:
Team Xtreme's service is "legendarisch ontoereikend"

Mochten de HK online winkels niet bestaan, zou de service van een modelbouwgigant als Tamiya ook "legendarisch ontoereikend" zijn. Wat eigenlijk nog erger is dan de problemen met een kleine firma als Team Extreme. Probeer in de lage landen maar eens onderdelen te vinden voor de TRF501/511.
Niet dat ge veel onderdelen nodig hebt voor die TRF's natuurlijk. :)

Dit is trouwens één van de zaken waarover is supertevreden ben van Schumacher : de onderdelenservice.

mja, maar legendarisch slecht op persoonlijk gebied. Mijn onderdelen werden beloofd in een e-mail ... en pas maanden later worden die opgestuurd. Ze waren dat daar gewoon vergeten, ondanks vele e-mails van mij. En nadat ik er op pred_co.uk iets van gezegd heb krijg ik, plots een mailke dat alles onderweg is.

Hey Chambrino, gaat ge weer in de zaal slapen zaterdag avond ? en wie nog ?

:sleeping::sleepy::sleeping::sleepy::sleeping::sleepy:

Back