BNK1 Charleroi

tom tom

hey manen weet iemand hier wat ik in
mijn tomtom moet invoeren omdat we vorig
jaar niet helemaal in de juiste straat aankwamen?

bij voorbaat dank tom v d

f*ck stefke je was me net voor haha

BTW, gaat gij ook 2wd rijden? Ge zijt wel ingeschreven :-) Cougar???

Als het lukt om het ding in orde te krijgen, zal het nu nog even met de CR zijn. Zo hou ik mijn opties open voor het kampioenschap als de Cougar er is en hij mij bevalt (hij is besteld bij Schum en er is mij beloofd dat hij van de eerste productierun zou komen).

ik zet de Predator aan de kant en ga wellicht enkel 2WD rijden dit jaar.

De predator is een speciale maar prima wagen, als je die een keertje onder de knie hebt, zeker de X11 ... maar de service SUCKED BIGTIME.
Voor de zoveelste keer ben ik al twee maanden aan het wachten op een paar kritieke onderdelen (diff!). Team Xtreme veegt er overduidelijk zijn voeten aan, want andere Pred-rijders hebben dezelfde klachten.
Als je genoeg spares hebt, is dat dus niet zo'n probleem ... maar ik zit door mijn laatste reservestukken door.

Voor mij zal het dus de Kyosho RB5 worden.
Benieuwd of ik er in 2WD uberhaupt iets van terechtbreng.

by the way, ik zou een rookie-licentie willen nemen dit jaar ... maar wat mag daarmee nu eigenlijk? Afhankelijk van de bron hoorde ik dat je daarmee enkel in één categorie mag meerijden, of anders in één type competitie, dus bvb enkel 1/10e offroad ...

Rookie is enkel voor de eerste 2 jaar dat je aan bnk meedoet. Weet niet of dat bij u nog het geval is? Voor de rest weet ik er ni veel van, best gewoon willy effe mailen, de enige veilige bron :-)

ik heb enkel elk jaar één wedstrijd meegereden als zogezegd clublid, nooit met een licentie. Dit zal het eerste jaar zijn dat ik deelneem.
Zal idd Willy eens mailen.

[edit]
effe FBA-reglementen nagekeken en ik dnek dat je met deze licentie (inderdaad maar twee jaar mag deelnemen) maar in één klasse mag rijden: dus ofwel 2WD, ofwel 4WD ofwel ...

ik heb enkel elk jaar één wedstrijd meegereden als zogezegd clublid, nooit met een licentie. Dit zal het eerste jaar zijn dat ik deelneem.
Zal idd Willy eens mailen.

[edit]
effe FBA-reglementen nagekeken en ik dnek dat je met deze licentie (inderdaad maar twee jaar mag deelnemen) maar in één klasse mag rijden: dus ofwel 2WD, ofwel 4WD ofwel ...

2 jaar als rookie is helemaal juist, en kost u € 22, per jaar, als je maar met 1 auto mag rijden daar kan ik niet op antwoorden. Maar als je heel nog licentie wil tegn zaterdazg, zu ik maar heel snel zijn, denk dat ergens op de site van MBV staat, dat je moet wachten tot de laatste week om het in orde te brengen ofzo in die aard.

neen hoor, licentie is al lang aangevraagd via mijn club: BRCC.

ivm rookie-licentie: ik heb van Willy bevestiging gekregen dat ik met die licentie in maar één soort wedstrijden mag deelnemen (in deze dus 1/10e offroad elektro) maar wél zou mogen in verschillende categoriën meerijden.

Het vreemde is echter dat, alhoewel ik Willy's know-how heel hoog schat, ik toch iets anders kan afleiden uit de reglementen van de FBA.

ik citeer even:

FBA richtlijnen lidmaatschap zei:
... De BELGIAN ROOKIE LICENCE: buiten de voordelen van de Lidkaart is de ROOKIE licentie voor racers die voor het eerst gaan deelnemen aan een Belgisch Kampioenschap, en dit enkel in één enkele klasse. Men kan maximum twee jaar na elkaar met een ROOKIE licentie racen. Deze verleent geen toegang tot EFRA wedstrijden ...

==> één klasse dus.

en ...
FBA Buggyreglement zei:
...
A. TOEGELATEN KLASSES.
- Tweewielaangedreven MODIFIED
- Vierwielaangedreven MODIFIED
- Tweewielaangedreven TRUCK MODIFIED
...

uit deze laatste tekst kan ik afleiden dat "klasse" slaat op wat wij vaak omschrijven als categorie. Als 2WD, 4WD en Trcuk dus verschillende klasses zijn ..
mag ik dus maar aan één klasse-categorie deelnemen ...

maar dat is dan weer in strijd met wat Willy me liet weten.
Willy H. zei:
...Met een rookielicentie moet je in eenzelfde sectie blijven, 1/10 electro offroad bijvoorbeeld, 2wd of 4wd of truck of alle drie maakt niet uit. Om de BK's in meer dan 1 sectie mee te doen, of zelfs in alle secties, heb je een volledige racelicentie nodig,...

ikke = puzzled ... maar maakt verder niet veel uit want normaliter start ik toch niet met mijn Percolator :(
Alleen kan ik dus ook geen wedstrijd meepikken in het BK Touring.

Laatst bewerkt:
Hoeveel is een gewone licentie weer? Lijkt me precies niet zo'n enorm verschil dat je geen choco meer op je brood gaat kunnen smeren :-)

Dus gewoon full licentie kopen en al uw problemen zijn opgelost!

Hoeveel is een gewone licentie weer? Lijkt me precies niet zo'n enorm verschil dat je geen choco meer op je brood gaat kunnen smeren :-)...
lol :D true

maar ik had wel graag eens een jaartje van een rookie-status geprofiteerd, m.a.w. geklasseerd en vergeleken met andere rookies, ipv tegen de "grote mannen".

Back