Groot gelijk. Al dat getrain neemt de fun weg van mensen die nog wél een leven hebben.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Groot gelijk. Al dat getrain neemt de fun weg van mensen die nog wél een leven hebben.![]()
mensen die nog wél een leven hebben.![]()
BTW, gaat gij ook 2wd rijden? Ge zijt wel ingeschrevenCougar???
ik heb enkel elk jaar één wedstrijd meegereden als zogezegd clublid, nooit met een licentie. Dit zal het eerste jaar zijn dat ik deelneem.
Zal idd Willy eens mailen.
[edit]
effe FBA-reglementen nagekeken en ik dnek dat je met deze licentie (inderdaad maar twee jaar mag deelnemen) maar in één klasse mag rijden: dus ofwel 2WD, ofwel 4WD ofwel ...
NIET wachten tot de laatste week!denk dat ergens op de site van MBV staat, dat je moet wachten tot de laatste week om het in orde te brengen ofzo in die aard.
FBA richtlijnen lidmaatschap zei:... De BELGIAN ROOKIE LICENCE: buiten de voordelen van de Lidkaart is de ROOKIE licentie voor racers die voor het eerst gaan deelnemen aan een Belgisch Kampioenschap, en dit enkel in één enkele klasse. Men kan maximum twee jaar na elkaar met een ROOKIE licentie racen. Deze verleent geen toegang tot EFRA wedstrijden ...
FBA Buggyreglement zei:...
A. TOEGELATEN KLASSES.
- Tweewielaangedreven MODIFIED
- Vierwielaangedreven MODIFIED
- Tweewielaangedreven TRUCK MODIFIED
...
Willy H. zei:...Met een rookielicentie moet je in eenzelfde sectie blijven, 1/10 electro offroad bijvoorbeeld, 2wd of 4wd of truck of alle drie maakt niet uit. Om de BK's in meer dan 1 sectie mee te doen, of zelfs in alle secties, heb je een volledige racelicentie nodig,...
lolHoeveel is een gewone licentie weer? Lijkt me precies niet zo'n enorm verschil dat je geen choco meer op je brood gaat kunnen smeren...