BNK1 Charleroi

Aan alle bnk piloten, hier wat koopjes!
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Ludo, misschien op één of andere manier wat lijnen trekken of zo, zodat iedereen een beetje logisch z'n tafeltje zet. Want op de BWT's was het altijd een wildgroei van tafeltjes, waardoor er super veel plaats verloren ging. Of gaat op het BNK dat stukje zaal ernaast ook beschikbaar zijn om te pitten?

groeten!

Kanje in de week gaan oefenen in Chareloi, bvb woensdag of vrijdagnamiddag?
TRudiF

de piste wordt pas aangelegd op donderdag of vrijdag voor de wedstrijd.

Ik wordt tegenwoordig overstelpt met mensen die me vragen of ze al kunnen gaan trainen.
Me dunkt dat daar nochtans een hele winter de gelegenheid voor was.
Zowat ELK weekend tussen de eerste en de laatste manche van onze BWT was het parcours vrij, dus van begin november tot eind januari.
En nu dus niet meer. Pech

de piste wordt pas aangelegd op donderdag of vrijdag voor de wedstrijd.

Ik wordt tegenwoordig overstelpt met mensen die me vragen of ze al kunnen gaan trainen.
Me dunkt dat daar nochtans een hele winter de gelegenheid voor was.
Zowat ELK weekend tussen de eerste en de laatste manche van onze BWT was het parcours vrij, dus van begin november tot eind januari.
En nu dus niet meer. Pech
Goed gezegd Ludo,
Er zijn er veel die skiën belangrijker vinden hé IPV een koerske mee te doen zoals den EIR ...

van wat ik gehoord heb is het circuit pas veranderd van layout, en word die nieuwe layout voor het eerste BNK ook gebruikt

wij zijn daar van de winter ook gaan trainen, tis dus niet dat we daar niet getraind hebben, maar als de layout pas 2 weken geleden gewijzigd is heb je aan de wintertrainingen ook niet veel gehad daar

nogmaals..., het is van wat ik horen zeggen heb

grtz

Ik snap heel het gedoe niet? Is dat nu zo erg dat je niet meer kan gaan trainen? Je kan heel de zaterdag voor het BNK nog gaan rijden, lijkt me meer dan tijd genoeg om een nieuwe layout te leren kennen!

Ik snap heel het gedoe niet? Is dat nu zo erg dat je niet meer kan gaan trainen? Je kan heel de zaterdag voor het BNK nog gaan rijden, lijkt me meer dan tijd genoeg om een nieuwe layout te leren kennen!

Groot gelijk. Al dat getrain neemt de fun weg van mensen die nog wél een leven hebben. :D

Zijn de matten in Charleroi al een beetje ingereden ondertussen of gaat het zoals vorig jaar zijn dat je elke 3m andere grip hebt ?

De baan is echt goed nu, zit snel in de vingers en de onvoorspelbare grip is weg.

Dat er niet de hele tijd getraind kan worden vind ik net beter, anders krijg je van die bloedsnelle locals die op het volgende BNK in de D-finale zitten.

Grip zal nooit hetzelfde zijn als op matten die jarenlang in weer en wind liggen. Maar ik vind er zelf niks mis mee, je moet gewoon een beetje op de goeie lijn blijven (dat is hetzelfde op een klei circuit trouwens). Met minispikes is het ook veel beter dan met minipins.

Ben blij dat de grip niet hetzelfde is als in kampenhout en arendonk!

Tot hier toe dus niets als goed nieuws. Wat consistentere grip én die belachelijke blinde tafeljump van vorig jaar is weg.

Ja de layout is echt wel goed hoor! Heb de eir ni gereden maar de jumps liggen volgens mij echt goed, en zijn mooi. Voor mijn part mogen die dempende matten achter de jumps ook weg, circuit is goed genoeg zonder, en als ge op een klei circuit te ver springt landt ge ook hard :-)

Back