BNK Awards 2010

Mijn mening is dat dit vooral een taak is voor de rijders om het gemak te bewaren en elkaar wat ruimte te GUNNEN (niet geven). Dat is niet altijd makkelijk, maar als het dan eens misgaat, biedt dan je verontschuldigingen aan en laat de gedupeerde voorbij en rij weer verder. Bijvoorbeeld Fritz in de B-finale! Die tikte er eentje af in de chicane en liet deze na excuses weer passeren om hem vervolgens weer op de huid te gaan zitten!

En dan was het nog niet eens een foutieve tik van Fritz, meer een stuurfoutje van ons beiden. De B-finale 2wd vond ik ook erg proper, al heb je daar natuurlijk meer mayhem, zoals het overigens hoort in de B :)

Toch vreemd dat 2 extra aangedreven wielen een mens en zijn gedrag zo kunnen veranderen :D

Was echt een goed BNK, maar voor 2011 zouden we een zonnescherm moeten kopen dat de hele baan + pitzone overdekt! Zo eentje als in The World Is Not Enough bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
dus op dat gebied veruit beste bnk al dit jaar.
Dank U

voor 2011 zouden we een zonnescherm moeten kopen dat de hele baan + pitzone overdekt!
We zullen het overwegen...
Zo eentje als in The World Is Not Enough bijvoorbeeld.
Maar dit gaat echt te ver! ;-)

The Great One and Only Wouter Wijnen is dit jaar nu al kampioen 2010 BNK 2WD.
Zo groot is Wouter nou ook weer niet, ik kom er zeker 1 kop bovenuit. Alleen is hij ook niet, dus ik hou het graag bij Wouter Wynen. Gefeliciteerd! Het is me gisteren ontgaan...

Bij deze wil ik u graag boeken voor de GP volgend jaar.
Daar zullen we best uitkomen Coop!

Over de bulten op de baan: We hadden als club ook graag een wat vlakkere baan gemaakt, echter heeft de grond onvoldoende tijd gehad zich te 'zetten' door wat late aanpassingen aan het circuit. Repareren op zaterdag stond op de planning, echter was de baan te hard en droog om nog met enig resultaat iets te bereiken. Het had het racen wat makkelijker gemaakt.

Terug naar de nominaties!

Gelukkig was ik zondag dit maal geen slachtoffer van de perikelen in de 4WD finale.
Het blijft overigens moeilijk om met flink wat kuilen in de baan en genoeg air-time elkaar helemaal te ontzien. Maar.... Ik hoorde halverwege de eerste finale de kreet van de stelling: "payback time" en dit ging niet om een snelle laptime rijden.

Dit zijn dingen die kunnen echt niet en zo'n opmerking/actie is wat mij betreft disqualificatie waardig!!

Dit zijn dingen die kunnen echt niet en zo'n opmerking/actie is wat mij betreft disqualificatie waardig!!

De opmerking is dan misschien nog tot daar aan toe, de daad bij het woord voegen en dus met opzet iemand van de baan vegen is wat mij betreft inderdaad een DQ waardig.

Moeilijk is alleen dat je eerst moet waarnemen om te kunnen straffen en ook moeilijk wordt het als iemand het niet zegt (maar wel denkt) en alsnog uitvoert... Het is allemaal moeilijk te bewijzen. Bij de tekst Payback time is dus ook blijkbaar iets voorgevallen wat naar het idee van deze rijder (ik heb overigens geen idee wie dat was, doet er ook niet toe) niet netjes is opgelost bij vermoedelijk een eerdere aanvaring.

Al met al een hoop (terecht) ge-emmer over de 4WD A-finale. We zouden bijna vergeten dat er ook daarin nog goed gereden werd door met name Erik, Chris en Kristof!

Berschenhoek vond ik ook het moeilijkste parkoer tot nog toe, met weinig plaatsen waar je veilig iemand voorbij kan tijdens een duel, in vgl met Vlijmen ofzo. In de quali's zou da wel geen probleem mogen zijn. Er was wel een beetje zever hierdoor, maar ook ni zoveel dan ge zou denken door het lezen van dees topic.

Verder top weekendje, en kvond het Wilhelmus en de Brabanconne ook wel schitterend, da hoort echt bij een race!

Spijtig voor Bart VE dat hij weer naast de punten greep ondanks snel zijn, want met zijn lievelingsparcoers Arendonk en Vlijmen gras voor de boeg zou het nog wreed spannend geweest zijn.

Greetz en tot in Kampenhout allemaal (waar er referees gaan zijn!),
Kusal

Ja, oa ikke! En referees zijn gunstig te stemmen met setjes banden en pompino!

@ gonzo
voor mij was het jaar al gereden na niet te rijden in kampenhout dus maakte de rest mij ook niet meer .wat niet wil zeggen dak er niet voor zou rijden moest het gaan he ,blijkbaar dus zondag niet . ook geen echte zin ze maar ...
dus zou zeggen ook jij proficiat met de titel bnk kampioen .

Nominaties Arendonk:

- Beste prestatie ondanks sucken: Wouter Z: een beetje geluk gehad, maar ook kei goed gereden en veel punten gepakt.

- Grootste Plooier: Fritz, die tijdens de qualifs een podium rook, muug heeft gesleuteld, om in de finales behoorlijk te plooien.

- Beste toepassing van Panache: Wes. Zonder twijfel. Smooth, beheerst, kort, en toch opzienbarende topsnelheden halen.

- Beste Quote: Beks, iets over een behoefte aan een rol kwartjes in z'n reet.

- Meeste progressie tijdens het seizoen: Als we eerlijk zijn: Wes. Maar als we niet eerlijk moeten zijn: Dirk VDB, die serieus aan het solliciteren is bij Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten, en in mijn ogen een proefcontract verdient.

- Beste toepassing van Panache: iedereen die mijn camera gebruikt heeft. Jullie zijn erin geslaagd om 942 foto's te nemen op 1 dag. Dat zijn dus ongeveer 1.5 foto's per minuut...

Ik begin nu te deleten :-)

- Beste toepassing van Panache: iedereen die mijn camera gebruikt heeft. Jullie zijn erin geslaagd om 942 foto's te nemen op 1 dag. Dat zijn dus ongeveer 1.5 foto's per minuut...

Ik begin nu te deleten :-)

Het is te hopen dat u sneller delete dan 1,5 per minuut!

Excuses voor de vele foto's, maar de mensen moeten maar zo fotogeniek niet zijn!

Back