BNK Awards 2010

Op Orra, ga ik er alles aan doen om reeksen te rijden van 6min, dan de pauze maar beetje korter ofzo.

Of sneller starten ipv iedereen nog paar rondje te laten rijden.
Best is auto op de baan zetten, rondje rijden tot aan de start.

Effe willy gemaild, en blijkbaar is het idd zo dat in kampenhout afgesproken is om afh van het aantal deelnemers, smorgens te beslissen wat er gaat gebeuren. Misschien zat nu het weer er ook voor iets tussen om zo te proberen snel gedaan te hebben. Maar goed ook, want toen de meesten naar huis reden begon het wel erg hard te regenen :-)

Als je iets voorziet om auto EN zender DROOG te kunnen wegzetten, dan voorkom je dat iedereen eerst naar z'n pittafel loopt. In die tijd kan de volgende heat gerust een rondje of 2 rijden (op het gemak, zonder overstekende mensen van de baan te rijden!!!). Neem die opwarmronde weg, en je hebt gegarandeerd meer crashes (en bijgevolg frustraties) in de eerste 2 ronden van de race. Ik vind dat vrij belangrijk om daar geen tijd op te willen besparen, want dat kan perfect in de overgangsperiode van de baanposten. (in engeland en zelfs op ek wordt dit toegestaan, de regel is 30s voor de start klaar staan, of je vertrekt als laatste in de heat).

Misschien zat nu het weer er ook voor iets tussen om zo te proberen snel gedaan te hebben. Maar goed ook, want toen de meesten naar huis reden begon het wel erg hard te regenen :-)

Was inderdaad niet normaal hard aan het regenen op de terugweg.
Zat een auto een stuk voor me die dacht met 120 van baan te wisselen en zo doorschoof tegen de vangrail.

Geen weer om een finale in te rijden.

Lijst is weer geupdate. Zijn er nog meer bruikbare nominaties ?

Wil Tom Van Drunen wel nomineren voor beste inhaalactie!: Heeft tot twee maal toe in de 4wd twee man voorbijgestoken op dezelfde plaats (bocht aan de haag achteraan).

Nominatie voor de meest riskante inhaalactie, niet op het circuit maar op de autoweg :

Cooper met co-piloot Chambrant, op de terugweg naar huis : rechts knipperen en links inhalen :confused::confused::rolleyes::alien::cool:
;)

Nominatie voor de meest riskante inhaalactie, niet op het circuit maar op de autoweg :

Cooper met co-piloot Chambrant, op de terugweg naar huis : rechts knipperen en links inhalen :confused::confused::rolleyes::alien::cool:
;)

Tutut... Ik & Elvo vs. Sven & Thaisa valt ook te nomineren dan ;)
Tegen 200 kat en muis aan het spelen, en bij het voorbijsteken de anderen
gedegouteerd door Elvo's behaarde achterkant :D

gedegouteerd door Elvo's behaarde achterkant :D[/QUOTE]

Ik ben al de hele week Thaïsa aan het troosten, want zo moonen op de autosnelweg is toch niet niks.. Ze heeft er een Elvo moonactie trauma aan overgehouden en dat is iets heeeeeel erg !

:p

Tutut... Ik & Elvo vs. Sven & Thaisa valt ook te nomineren dan ;)
Tegen 200 kat en muis aan het spelen, en bij het voorbijsteken de anderen
gedegouteerd door Elvo's behaarde achterkant :D

Lol... het enige waddak derop te zeggen is dak ontdekt heb da we nen even sucky moteur in onzen otto hebben steken :)

Nominaties Berschenhoek:

- Meest luidruchtig op de stelling: Stephane Peeters
- Grootste Plooier: Q
- Beste toepassing van Panache: Cooper, gummend over het rechte stuk :-)
- Meest opmerkelijk: Tom v E s geen 4e...
- Meeste progressie: Mogelijk al langer bekend, maar Kristof van Echelpoel heeft een goede wedstrijd gereden in 4WD.

Dat was mijn toevoeging.... BUUUUURP

M

Beste explosie: de band van Chambrant zijn Subaru op weg naar huis.

Beste quote: Chambrant, middenvaksrijdend. "Ik verander niet van rijstrook. Dan slijten mijn banden minder."
(Maar ze exploderen wel.)

Meest deuzige actie: Janus, voor een kamikaze aanval op een baaninzetter waar de gemiddelde japanner nog wat van zouden kunnen leren.

Owjah,
beste toepassing van panache: Axel, bijna tot in de bocht na de big berta springen en zo bijna 2 man inhalen.

Back