bismarck

het maken van een origineel wat ik niet heb is lastig , ik heb geen goeie foto ervan , hoe echt moet worden .

nog niks op google gevonden

Deel 44

Timby,
Ik hoop dat je deze bedoelt uit deel 44.
Ik denk het wel, want velen hebben daar de verkeerde bijgekregen in het verleden.

full

full

full

full

full

Hoop dat je hier wat mee kunt doen.
Mocht je nog meer maten willen weten dan doen we dat gewoon.
Maar nu eerst welterusten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deel 44

Timby,
Ik hoop dat je deze bedoelt uit deel 44.
Ik denk het wel, want velen hebben daar de verkeerde bijgekregen in het verleden.

full

full

full

full

full

Dat binnenrandje is 0.7 mm verzonken en loopt schuin naar binnen nog 2 mm af.
Hoogte van de deeltjes is 10 mm!
Ik heb wel eens op dat Bismarckforum gelezen dat een bouwer zijn verkeerd ontvangen deeltjes gewoon zelf aangepast heeft. Misschien mogelijk nu je wat maten er bij hebt.
Hoop dat je hier wat mee kunt doen.
Mocht je nog meer maten willen weten dan doen we dat gewoon.
Maar nu eerst welterusten.

Laatst bewerkt door een moderator:
jouw maten en myn stuk plastic kwamen redelyk overeen ,ik kan nu iets maken wat echt gaat passen.

deel 45 waren dek deeltjes van wat ik laatst heb gemaakt , maar de helft wordt pas in de toekomst geplaast .

erg irritant vindt ik dit altyd.

Reactie

Ja, want meerdere bouwers hebben dat ook gemaakt van die verkeerd geleverde plastic stukken. Oeps, ik zie dat ik gisteravond laat dubbel geplaatst heb, niet meer zo wakker denk ik. 1 van die 2 posts moet jij er maar afhalen. En je weet het, als je nog wat maten nodig hebt van dat stuk, dan roep je maar. Succes met de bouw.

`ik heb hem vandaag van 11 mm vuren hout een rechthoek uit gezaagd daar de halve cirkel uit gezaagd , en de randjes schuin gevijld en iets dunner geschuurd , 1mm dunner.

origineel

Laatst bewerkt:
deel 44/45 zyn dus nu klaar ., ik ben nu bezig met deel 46 , met het laaste stuk hout .

in de volgende delen veel koper, muur bekleding met opdruk enz, en veel plastic delen, en later ook nog fineer dek bekleding met opdruk

deel 46 is klaar , deel 47 is koperdeeltjes voor de romp , maar die is daar nog niet aan toe .

morgen deel 48, plastic en hoot deeltje voor de verdere opbouw.

de volgende foto s komen weer als er echt iets veranderd .

de foto is van deel 44, 45 dekdeelen, en van deel 46

full

Laatst bewerkt:
vandaag deel 48 gedaan wat hout en plastic deeltjes aan elkaar gelymt.

en goeie secondenlym gekocht wat niet in de pot opdroogd, en koper en hout prima lijmt

Laatst bewerkt:
Back