bismarck

vandaag de andere kant van de romp 7 lengtes op geplakt , zodat de kleine achterkant het geheel beter uit komt .

en beter kan zien hoe lat 8 het beste komt en hoe lang ., want de volle lengte kan niet meer in een keer .

waarschynlyk lukt de halve lengte wel.

achterkant is dicht genoeg om aan een kant verder te gaan.

daar zitten nu 9 rijen.

alleen die zyn wel op dezelfde manier gelegd maar dan in 3 delen.

voorkant middenstuk en achterkant.

dat ging beter met het vastlymen, was nog steeds lastig vanwege de vervorming , maar door de goeie sterke bison lym lukte het steeds weer .

op het achterdeel waar plamuur en plastic de overhand heeft , doe ik op 90 % van de lat houtlym en het laaste stuk universele lym.

dan blyft het veer beter zitten .

een kant aan de voorkant is byna dicht , en om aan de voorkant/onderkant beter aan te sluiten.

heb ik op de bodem over de hele lengte een lat gelegd zodat straks alles netjes aansluit.

en zo is de bodem ook iets beter te doen .

het plastic deel waar de midden motor deel in zit die beplank ik ook voor 90 % weg zodat dat er mooier uit komt te zien .

foto komt als een kant klaar is

En net als ik, geduld Klaas.
Timber doet zijn werk en wij wachten.
En bovendien, vroeger eens iemand horen zeggen tegen mijzelf; "er is niets mooier dan een ander te 'zien' werken."

vandaag een kant dicht gemaakt, ik deed van het midden naar de rand dicht gemaakt ,ging beter omdat ik rechte latjes dan kon gebruiken.

full

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit,Timber. Ik kan me alleen niet zo goed oriënteren; waar komt dit precies?
De meest linkse lange lat lijkt iets te kort; dat zie je na de afwerking zeker niet meer?
Gr. Paul

hoi, paulbo dit is de romp die op zyn kop legt , en dat linkerdeel wat je bedoeld is de bovenkant die later wordt afgewerkt.

en je kyk naar de voorkant, waar nog een kunstof deel op komt.

vandaag de andere kant verder afgewerkt de voorkant en achterkant zyn nu dicht .
het middendeel nog niet helemaal

Back