Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De plank is nog niet klaar, de wieltjes moeten inderdaad op gelijke hoogte liggen en op gelijke hoogte met de draaischijf. Op de werkbank zal de plank dus op 7 punten rusten.
Als ik de plank buiten de werkbank draai, haaks op de werkbank, dan hangt 'tie "in de lucht", een ondersteunende poot o.i.d. is nog een optie maar vooral nodig bij langdurige werkzaamheden. Ik heb dus geen L-vormig werkbank.
heb ik soms met de uss Missouri als ik het tafel deel nodig heb waar hy nu op staat , dan moet ik hem verhuizen naar myn bed , 6m aan de andere kant van de kamer. en dan niks raken.
En als je je workmate wat ophoogt heb je meteen je ondersteunende poot
Was toch aan je navelpiercing blijven hangen?Wel eens een groot schip van tafel zien vallen... ik wel
Was toch aan je navelpiercing blijven hangen?![]()
Wordt me te druk, zit meer aan een uitschuifbare poot van een campingtafeltje of zoiets te denken.![]()
Goh, als ik nu zie hoeveel werk je in de bouwplank steek, ben ik benieuwd hoe het met de Warrior vergaat.
Maar je heb gelijk, stevige ondergrond is belangrijk !
1 gevallen model is al genoeg !
Vandaag grote stappen gemaakt in de werkplaats, moet toch heel gek zijn als ik morgen niet de kiel heb staan.![]()
Dick2, je probeerd me toch niet bang te maken??
De bedoeling is dat de draaischijf vast komt aan de werkbank, kantelen is dan al bijna uitgesloten. Ik houdt dan sowieso één hand vrij om op m'n gemakkie eventueel een poot uit te klappen.
Nee, ik probeer je niet bang te maken hoor maar ik denk alleen dat het misschien wel 'n puntje is om rekening met het draaien te houden en misschien valt het allemaal ook wel best mee hoor.