Billing Boats HMS Warrior, 1:100

Altijd welkom hè. koffie is zo gezet.
Ik ben net bezig met een ebook download van Bjorn Landstrom

Heb nog een PDF van het boek op CDRom, kan ik meenemen of opsturen.
Die koffie maakt het nog interesanter om op vakantie te gaan.:D

Inderdaad mooi werkhok, is het hier maar behepen aan de eettafel.....

*K* alias * notorious S* (HIHIHI)

Wel gezelliger, zit liever aan de keukentafel dan in mijn eentje in mijn (ouwe) hokkie.

Is het nou *K* of *S*? Grrrrrr.

Oké, zal het uitleggen;
Mijn voorletters zijn zij K.G, net als mijn opa.
Als Klaas geroepen werd kwamen wij dus beiden, vandaar dat men mij dus Germt ging noemen (bleef ik tenminste weg;))
Mijn roepnaam is Germt, maar mijn eigenlijke roepnaam is dus Klaas, en dus mijn échte naam, hoewel ik die niet echt meer gewend ben.
(Naams wijziging op het forum; zie gelagkamer)

Maar *S* (van Kapitein Schelvis, hoe durftíe)heeft weer de één of andere onverlaat verzonnen.
(daar reken ik tijdens de zeeslag in Duizel in april 2015 wel weer mee af:cool:)

Gaaf schip Barkman! Zeer geschikt voor feesten en partijen (HMS Warrior | Virtual Tour)

Dus toch maar weer aan het bouwen geslagen, goed plan. :cool:

Mooie afmeting ook, bijna anderhalve meter. Dan heb je tenminste iets om je nieuwe ruimte mee te vullen.

Ik ga je zeker volgen!

je zou bijna niet geloven dat dit een Billing Boats kit is als je de foto's zo ziet.
dit belooft wat moois te gaan worden.
ik neem aan dat je het origineel ook nog gaat bewonderen in Porthsmouth, als je dat al niet gedaan hebt.

Het is 'n mooi schip en nog 'n mooie kit ook Barkman, dit zou je van BB toch echt niet verwachten.
Mijn eerste kit al heel lang geleden was de Norske Love en dat was wel heel wat anders.
Als ik dit zie zou ik BB wel weer aandurven.
Veel succes met dit juweel en ik ga je zeker volgen.

Ben ook benieuwd hoe dit gaat worden......
Dus BB gaat het leren?
Het plastic vervangen voor hout ?
Misschien dat ik het dan ook ooit weer eens aandurf om een BB te maken

Gaaf schip Barkman! Zeer geschikt voor feesten en partijen (HMS Warrior | Virtual Tour)

Is dan ook een geschikte kapitein gevonden:

full

Dus toch maar weer aan het bouwen geslagen, goed plan. :cool:

Gaat nog even duren, zal het e.e.a moeten voorbereiden.

ik neem aan dat je het origineel ook nog gaat bewonderen in Porthsmouth, als je dat al niet gedaan hebt.

Ben nog niet verder gekomen dan de Cutty Sark en dat is al weer wat jaartjes geleden. Verleidelijk om de oversteek nog eens te maken.

Het is 'n mooi schip en nog 'n mooie kit ook Barkman, dit zou je van BB toch echt niet verwachten.
Mijn eerste kit al heel lang geleden was de Norske Love en dat was wel heel wat anders.
Als ik dit zie zou ik BB wel weer aandurven.
Veel succes met dit juweel en ik ga je zeker volgen.

Was zelf ook aangenaam verrast, maakt me ook behoorlijk enthousiast. Ik weet niet of de nieuw ingeslagen weg van BB ook voor de oudere kits van toepassing is.

Ben ook benieuwd hoe dit gaat worden......
Dus BB gaat het leren?
Het plastic vervangen voor hout ?
Misschien dat ik het dan ook ooit weer eens aandurf om een BB te maken

Moet wel zeggen dat BB hiermee ook een heel klein beetje zijn charme heeft verloren, een heeeel klein beetje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog geen geschikte werkplek voor de Warrior maar daar gaat over een week een begin mee worden gemaakt.
Wel al wat materiaal gekocht voor de bouwplank, en omdat ik de grootste heb van het historische schepen gedeelte, vereist dat een wat andere aanpak:
full

Heren, het kan wel zijn dat er steeds meer vrouwen interesse lijken te hebben voor historische schepen, maar daarmee is het nog niet nodig om op te gaan scheppen over wie de grootste heeft ;)...

Of in andere termen:
" it ain't all about the size of the boat, it's about the motion of the ocean "

Toch een beetje aan het snuffelen geweest naar info, als je wil, kun je helemaal los gaan met dit schip:

full

Back