Biereco verherbouwt: Wouter Goedkoop, Brutus Style

Heb ik één keer gedaan.
Bouwpakket je mee aan boord.
Lekker zitten knutselen in de vrije uurtjes en eenmaal thuisgekomen voor het verlof was het weer een bouwpakket.
Alles breekt af tijdens de reis.
Nog afgezien van het gesjouw waar je op een gegeven moment he-le-maal klaar mee bent.

Ik heb ooit eens een kit voor een brandstof-auto meegenomen, heel lang geleden...

Tsja.... en toen zat dat ding met een dag of twee a drie in elkaar, en toen...

Nou ja, ik zat toen op een Chemie-tanker. Methanol was er zat aan boord. Maar geen Nitro, en geen enkele van de oliesoorten die ik aan boord kon vinden wilde in Methanol oplossen. Dus heb ik er maar Poly Ethyleen Glycol door gekeild, en die Nitro, ach...

Heb wat rondjes door de workshop kunnen doen (flink dweilen na afloop want het werd nogal een baggervette bende :D) en één keer ergens in Durban op de wal een paar rondjes kunnen doen...

Was toch leuk...

Ach, je zit nu even in een mooie omgeving Bert. In ieder geval mooi weer. En wie weet komt er iets op je pad dat aan boord van Wouter van pas komt. Al zijn het maar steengoede ideeën. Geniet van je tijd zo langs de evenaar. Gr. Klaas

Ondertussen is hier ook (een klein beetje) vooruitgang te melden: Zojuist vanuit China bericht ontvangen dat er een zeker pakket onderweg is, wat de beoogde aandrijving voor Woutertje zou moeten bevatten.

Ik ook van Post nl.
Alleen even inloggen.
Het probleem is, ik heb niets besteld, dus ik vertrouwde het bericht niet.

Nee... dit klopt wel hoor... Ik heb dat ding besteld bij Stirlingkit, krijg een mailtje van Stirlingkit dat ie onderweg is, en de link in de e-mail is gewoon de track&trace van de chinese "tante pos"...
Kan nog wel 3 weken duren voordat het ding in NL is...

Nou... DIT had ik dus helemaal NIET verwacht... Ik dacht dat de e-mail betekende dat het ding gisteren China verlaten had...
Maar....

20240228_190149[1].jpg
20240228_190248[1].jpg
20240228_190414[1].jpg
20240228_190424[1].jpg
20240228_190443[1].jpg

Back