Bell P59-Airacomet

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Zojuist de P59 van de kast geplukt deze moet ook nog af.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Slecht weer voor Deelen dus lekker bouwen. We gaan je weer volgen. Seahawk begint vormen te krijgen. Zal op de komende clubavond wat laten zien van de tekeningen.

Weinig nieuws Leon heeft 4 vluchten gemaakt met de T33, we konden pas vliegen om half zes.
Er moest nog een drone binnenkomen was een heel fraai gezicht zo,n ding pakt de kabel op de cm.
Personeel van de basis vond de jets ook heel erg interesand Leon T33 en Ranaan met de F16.
kort om een zeer leerzame avond zo.n drone heeft ook wel iets:cool:

.

De vleugels zijn ingeleverd tijdens Phantasy in Blue, op Deelen, aan komende week worden ze in de glasmat gezet en in de grondverf gespoten in de cabine, dit gebeurd door een van de leden van de Brik, waar ik zeer blij mee ben echte clubmensen met veel ervaring.:D ik was trouwens behoorlijk onder de indruk van een twee motorige kist welke ik nog nooit eerder gezien had wat een vliegbeeld mooi hoor.
ik weet de naam niet zo maar wel geweldig mooi
ik denk dat ik de film gevonden heb
[media=youtube]k2591F2M1Hk[/media]

.

De vleugels zijn ingeleverd tijdens Phantasy in Blue, op Deelen, aan komende week worden ze in de glasmat gezet en in de grondverf gespoten in de cabine, dit gebeurd door een van de leden van de Brik, waar ik zeer blij mee ben echte clubmensen met veel ervaring.:D ik was trouwens behoorlijk onder de indruk van een twee motorige kist welke ik nog nooit eerder gezien had wat een vliegbeeld mooi hoor.
ik weet de naam niet zo maar wel geweldig mooi
ik denk dat ik de film gevonden heb
k2591F2M1Hk[/media] Wulf Fw 58B 2 Weihe - YouTube

.

Focke-Wulf Fw 58 - Wikipedia, the free encyclopedia

Foto gevonden van de cockpit.:)

full

.

Ramses dank je voor de foto,s ik heb ondertussen uit het boek van de P59 de indeling van de instrumenten gevonden en hoe meer foto,s des te beter.
Dus weer aan het werk.

full

.

Heeft nog geen stoel.
Maar de vleugels staan in de grondverf.

full

.

Hey Dick,

Nieuwe piloot past mooi in zijn cockpit!

Ik zag laatst een mooi lijstje voorbij komen.. We hebben het er nog wel is over waarom ze in Nederland niet gewoon de A-10 kopen in plaats van de F-35. Hier een lijstje met de twee naast elkaar :lol:. Ik wist het wel;).

Foto800-3KNLPB4A.jpg

Back