Beginner airbrush

Hoi ik heb een hobby airbrush voor modelbouw gehaald. Maar mijn vraag luid als volgt.

Hoort het dat de lucht uit de nozzle ruimte komt zonder de trekker over te halen?

Bijlagen

• 17354735122548856462712155309863.jpg
    17354735122548856462712155309863.jpg
    189,2 KB · Weergaven: 78
Hoi, hangt er van af wat je bedoelt met "zonder de trekker over te halen":
Bij een airbrush met dubbele actie moet je de knop indrukken om lucht te blazen, en de knop, terwijl hij ingedrukt is naar achter trekken om verf te spuiten.
Als je lucht blaast zonder de knop te beroeren, dan is dat NIET normaal.

Mvg

De knop op de compressor zet ik aan maar dan komt er lucht uit bij de nozzle. Zonder de airbrush aan te raken de knop is ingedrumt. Kan ik hier iets aan doen. Of zeg je terug sturen en een andere bestellen.

Merk en type is mij onbekend, maar dat lijkt mij inderdaad niet normaal.
Goedkoop is niet altijd goede koop, zeker bij airbrushes.
Kijk eens bij Timbertec (op Amazon), ik heb het niet maar iemand die ik volg is er vol lof over, en schijnt nog Nederlands te zijn ook, en voor een fractie van de prijs van bv een Iwata.

Laatst bewerkt:
Goedkoop is niet altijd goede koop, erker bij airbrushes.
Kijk eens bij Timbertec (op Amazon), ik heb het niet maar iemand die ik volg is er vol lof over, en schijnt nog Nederlands te zijn ook, en voor een fractie van de prijs van bv een Iwata.

De aangeboden goederen op Amazon van Timbertec zoals spuit en compressor zijn te koop via AliExpress. Lijkt me weinig Nederlands aan.
Wellicht is de verkoper/ dropshipper woonachtig in Nederland.

Back