Battle station (Mantua 740)

Eindelijk weer eens wat tijd kunnen maken voor de modelbouw
Meeste attributen gereed gemaakt

1627821465375.jpeg

Vandaag pakket ontvangen uit Belgie van het Battle station van Mantua.
Pakket net voor corona ellende begon nog vast gehad in winkel en toen laten liggen.
Nu toch maar aangeschaft na eerst nog even getwijfeld te hebben over de KonTiki.
Nu eerst nog even de Tjalk afmaken (geen verslag) en dan hier aan beginnen

Leuk om dit te volgen. Succes met de voortzetting van de bouw ! Ik had jouw log nog niet gezien. Als ik 't goed zie, had Sjors dit "battle station" staan bij de historische scheepsmodelbouwdag in Hillegom. Het type handleiding met foto's is welbekend :-). Zo eentje heb ik ook voor de Golden Star.

Leuk om dit te volgen. Succes met de voortzetting van de bouw ! Ik had jouw log nog niet gezien. Als ik 't goed zie, had Sjors dit "battle station" staan bij de historische scheepsmodelbouwdag in Hillegom. Het type handleiding met foto's is welbekend :). Zo eentje heb ik ook voor de Golden Star.

Klopt Dave.
Maar altijd weer leuk als je iemand anders ook zo iets zie maken.

Het is een leuke bouwdoos om de modelbouw weer op te pakken.
Door priveomstandigheden en thuiswerken ligt modelbouw al jaren stil, maar hierdoor toch weer begonnen, en volgende stap wordt de afbouw van mijn Vasa. Die bouw ligt al bijna 6 jaar stil.
En dat verslag was zeker prettig om te volgen! Succes maar weer.

Heel fijn dat je weer ruimte en tijd hebt voor de modelbouw Jan, want ik heb de Vasa altijd een prachtig model gevonden, en de =ze battle Station wordt ook weer prachtig uitgevoerd. :worship::worship:

Erg mooi en realistisch geworden, kleuren komen ook mooi over,

enige min puntje vind ik de bovenzijde van je dek balken, is duidelijk te zien dat het multiplex is, dit doet een klein beetje afbreuk, aan het mooie geheel.

Zou je misschien een heel dun laagje fineer er over plakken.

puur zo als ik het zie en zou doen, voor de rest zoals eerder geschreven “erg mooi en realistisch geworden !!”.

Back