G
Guest
Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel!Welkom op dit forum. Je heb al net werk geleverd zo te zien.
Ik zie dat je al met de 2e bezig bent. Victory?
Lijkt me best gezellig om samen met pa zo'n hobby te hebben. Succes allebei.
Stoeltje staat deze keer lekker vooraan.
Die verlichting is goed gedaan. Net echt. Met een arduino gedaan?
Van harte welkom Erik. En van uit het niets was je er met een prachtige Batavia!
Met de Zeven Provinciën op de achtergrond ook weer een Kolderstokje.
Succes beiden en leuk om de vorderingen te volgen..
Welkom Erik! Goed om te zien dat er toch nog wel wat jonge mensen zijn die aan deze hobby beginnen. Je Batavia ziet er strak uit!
Dankjewel!Snotverdorie, kijk ik effe niet en dan komt hier zomaar weer een prachtig scheepje voorbij, wat ik zie belooft veel goeds.
En uiteraard ook namens mij welkom, en ook deze ga ik met heel veel belangstelling volgen, ik schuif mijn zetel aan hoor, en uiteraard ook naar die 7P van pa ben ik zeer nieuwsgierig.
Dus “Pa” en Erik succes jullie beiden....
Gr Koos
Dankjewel!Meestal ben ik niet zo snel met een reactie wat nieuwe mensen betreft, omdat ik er al veel heb zien komen en even snel weer zien gaan, maar zo te zien op de 1e twee foto's ben je wel serieus bezig. Indrukwekkend wat je laat zien. (bijna niet te geloven dat dit je 1e model is, de romp is prachtig geworden)
Ik had ook al het spantenframe van de "Duyfken" op de achtergrond gezienVan harte welkom Erik. En van uit het niets was je er met een prachtige Batavia!
Met de Zeven Provinciën op de achtergrond ook weer een Kolderstokje.
Succes beiden en leuk om de vorderingen te volgen..
En ik maar zoekenIk had ook al het spantenframe van de "Duyfken" op de achtergrond gezien![]()
Ik had bij Hans als verrassing voor de Zeven Provinciën besteld, maar gezegd dat het om de Duyfken ging. Vandaar!Wellicht kan Erik nog wel eens uitleggen waarom "Duyfken" tussen " " staat.... (en misschien ook niet).
Het is inderdaad het spantenframe van de Zeven Provinciën op de achtergrond.
Dankjewel!welkom, we gaan weer een leuk verslag tegemoet denk ik zo!!