Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb ik een plaatje bij nodig . . .
jan.
met de goede diepte (neus-achterlijst).
Wel dat geldt zeker ook voor mij. Je kan zo'n plankje inderdaad op twee manieren door zagen, de goede en de verkeerde manier. Volgens onze "grote vriend" Murphy kies je altijd de verkeerde als eerste.Ik zou me zeker niet voor willen doen als de alwetende bouwer. Ik maak fouten, net als volgens mij iedereen die dit meeleest.
Je mag hopen dat niemand anders zo'n fout nog eens maakt maar ik heb het angstige vermoeden dat dit niet zo zal zijn.Door de fouten hier te beschrijven hoop ik dat ik misschien bij iemand anders een keer een fout voorkom, en anders dat er om gelachen kan worden. Hebben we niet allemaal van die "hoe stom kun je zijn" momenten??
Wel dat geldt zeker ook voor mij. Je kan zo'n plankje inderdaad op twee manieren door zagen, de goede en de verkeerde manier. Volgens onze "grote vriend" Murphy kies je altijd de verkeerde als eerste.
Je mag hopen dat iemand anders zo'n fout nog eens maakt maar ik heb het angstige vermoeden dat dit niet zo zal zijn. net zo'n klein foutje als de N vergeten bij iemand , bedoel je Ernst ??
Dit zijn foutjes die je zo makkelijk maakt dat het nagenoeg niet te voorkomen is en ik heb er inderdaad om kunnen lachen maar vooral omdat ik me bedacht "Dat zou mij ook overkomen kunnen zijn".
Dan de vleugelverbinder. Als ik die in de ribben schuif past het zeer exact. Heerlijk dat freeswerk! Zou het nog nodig zijn om de ruimte tussen de liggers, webbings en verbinder-huls op te vullen? Ik denk van niet, maar hoor graag als daar door jullie anders over gedacht wordt.
Liefst opvullen met hardbalsa gelijmd met epoxy en dubbele webbing van 3mm triplex.Bij deze constructie zou ik de ruimte tussen de liggers niet opvullen.