Wederom bedankt voor alle info jongens. Beetje bij beetje begint er zich een beeld te vormen. Er is wel een klein verschil op komst. Zal geen Asso worden maar een Durango DESC410 V.2. Maar normaal zal het motorgedeelte wel hetzelfde blijven als op de Asso denk ik.
dan nog blijf ik bij mijn eerste advies.
en geloof me de onderdelen die ik je adviseerde zijn erg veel gebruikte onderdelen ook in die combinatie die ik je adviseerde.
de xerun regelaar hobbelt al 1,5 jaar in een 4x4 shortcourse zonder problemen. ik blijf bij de xerun v2.1 tov de nieuwere v3 want de V3 is bijna 2 keer zo duur voor extra opties die je niet echt mist en nodig hebt.
de ACE DS1015 servo heb ik al ruim 3 jaar en heeft me nog nooit in de steek gelaten. hij is sterk en redelijk snel.
de Reedy sonic 4000kv 4-pole : ik zelf heb hier nu een jaar mee gereden in een SC4x4 en is een prima motor, ik mis de sensor wel, maar een 4-pole met sensor vond ik toen nog wat te duur.
je kan de reedy sonic 4-pole vergelijken met de castle 1410, maar dan met een wat stevigere 5mm as.
Ik heb juist voor deze motor gekozen imdat ik geen zin had in een ampere vretende 4-pole van bijvoorbeeld ten-shock. de Reedy levert maximaal 60A is dus ook vriendelijker voor je accu's en regelaar
die yellow rush combinatie die poebe adviseerd zo ik niet direct kiezen. de site geeft ook veel te weinig info ( zeg maar niets ) wat is de waarde van de BEC bijvoorbeeld??
let op bij de durango dat je wel saddle packs kiest voor je lipo's
wil je nog een goed adres waar de de desc410r v2 kan kopen in NL ? stuur me maar een pm.