TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ton, kijk nog eens goed naar je vingerlingen deze zitten net verkeerd om, die met pen horen aan het roer (naar beneden wijzend) en visa versa........En die van het roer zitten er ook bijna op.
De vingerlingen zitten goed hoor Koos, of de roerpennen nu aan het roer naar beneden wijzen of aan de steven omhoog, dat maakt voor het afhangen aan je model niets uit, zolang de vingerlingen van het roer maar boven die van de steven zitten (wat hier dus het geval is) dan maakt dat voor de constructie niets uit.Ton, kijk nog eens goed naar je vingerlingen deze zitten net verkeerd om, die met pen horen aan het roer (naar beneden wijzend) en visa versa........
Ikzelf heb dit ook ooit verkeerd gedaan waarna ik hierop gewezen werd, vandaar dat ik het weetdoor schade en schande hee.....
Voor de rest ziet het er allemaal geweldig uit![]()
Aha dan was dat het, ik wist dat er iets mee was, maar nu hebben we weer wat geleerd Piet.......Het klassieke foutje wat jij waarschijnlijk bedoeld is wanneer je het roer afhangt met de vingerlingen onder die van de steven, maar daar is hier dus geen sprake van.
Ik heb gebruik gemaakt van acryllijm. Het is wel voorzichtig werken want het droogt supersnel. Je moet het onderdeeltje meteen goed plaatsen en zorgen dat er geen lijm aan e pincet komt te zitten. Want die zit dan ook meteen vast.Leuk om te zien dat er ongeveer in dezelfde fase zitten.
Je maakt er mooi werk van zeg.
Welke lijm heb je gebruikt om die halve rondjes op je geschutspoorten vast te lijmen? Dat werd bij mij een heel gepruts en als je goed kijkt kun je lijmresten zien. Die zie ik bij jou niet.