hallo ik heb een tamya twin detonator gekocht in 2010,een super leuke wagen voor een beginner zoals ik. maar ik heb een klein probleempje. de antenne buis schiet om de minuut uit de houder. je begrijpt wel dat ik daar stapel gek van word! ik heb wel eens geprobeerd om de antenne gewoon in de kap houders te stoppen, maar ik ben bang dat de antenne kapot gaat! het zou fijn zijn als je me zou willen helpen met een oplossing. alvast bedankt.
graag-duidelijke-topic-titels-dus-niet-%5Bwelke-auto%5D%5Bhelp%5Den-dergelijke Kijk hier eens. Het zou fijn zijn als je de regels zou lezen voor je vraagt of we je zouden willen helpen met een oplossing. alvast bedankt.
Klein druppeltje secondelijm toepassen wellicht? (zodat je 'm altijd nog wel kan demonteren of lossnijden)...
wat ik heb gedaan is een tapeje erom gedaan en dat ie dan strak erin te duwen is, met lijm zou ik niet zo snel doen omdat het ook aan je draad van je ontvanger kan komen te zitten.
Idd, gebruik ook altijd wat van die doorzichtige tape. Op mijn truggy heb ik ed antenne er helemaal doorgestoken en aan de andere kant tape geplakt. Maar daar heb je immens veel plaats natuurlijk... En antenne kort houden, maar dit gaat enkel met goede zenders...