ander bouwpakket even tussen door

Ik ben nogmaals van mijn geloof afgestapt. Maar kwam op Aly Expres een leuk model tegen voor echt weinig geld. Dus de gok genomen .Samen met een geschikt cirkelzaagblad voor de proxxon. Vandaag ontvangen het zaagblad ziet er top uit en het bouwpakker ziet er ook zeer verzorgd uit.
P1010376.JPG
P1010377.JPG
P1010378.JPG
P1010380.JPG
P1010381.JPG

Ben benieuwd, is het de Harvey? Die zie ik vaak langskomen. Nou succes.

Je cirkelzaagblad, welke heb jij besteld? Van merk Newone? Die had ik gezien via een tip op YouTube. Zie ook gelagkamer een van de laatste posten. Heb gelijk 4 verschillende besteld voor 14 euro totaal.

Het vreemde is dat de naam van het model niet wordt genoemd maar het lijkt er wel een beetje op
Het zaagblad is er ééntje met widia tandjes voor nog geen 5 euro dus ook besteld en valt niet tegen

De spullen die wij kopen in de Nederlandse shops worden ook in China gemaakt. Vaak koop je op Ali direct van de fabrikant af en heeft het geen tussenpersonen of andere merken die hun eigen verpakking er omheen doen.
Waarschijnlijk heb je gewoon een origineel zaagblad van een gerenommeerd merk maar dan zonder een merk erop geplakt.

Ik koop wel eens wat bij Fasttech. Das ook een Chinees. Veelal originele producten maar zonder merk erop. Op hun website wordt dit als "1:1 Clone" aangegeven omdat het merkloos is, maar het product is in feite gewoon origineel.

Mooi pakketje. Ziet er verzorgd uit.
Ik zie graag hoe je vordert.:yes:

Ja en zeker voor dat geld is het erg leuk, moet er wel bijzeggen dat het materiaal erg bros en kwetsbaar is dus of het geschikt is voor een beginner weet ik niet.
Heb vanmiddag een recht hoekig stuk uit gesneden en ondanks de voorzichtigheid brak het langs de nerf door midden gebroken. Gelukkig is er seconden lijm.
Groet Cees

Back