Goedemorgen leden,
Na heel lang geen modelbouw meer te hebben gedaan en lang twijfelen toch wat nieuws gekocht.
Via internet lang gezocht naar een model wat niet te duur is en wat ook niet compleet afgemaakt is.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de Bismarck van Amati.
Echter heb ik wel wat vragen hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Vroeger heb ik alleen plastic modellen gehad en was het simpel 1 type lijm gebruiken.
Nu is dit een model met hout, plastic EN messing.
Welke type lijm kan je hier het beste voor gebruiken?
Ook heb ik nog twijfels of het model gaat varen.
Deze is overigens deels RC ready vanwege schroefassen die al reeds zijn geplaatst.
Het lijkt me overigens wel beter om de romp wel goed te behandelen maar waar mee?
Hoop via het forum deze antwoorden te vinden en dat ik jullie kan meenemen in het bouwverslag.
Wel even een spoiler: Het is wellicht een "jaren" plan
Na heel lang geen modelbouw meer te hebben gedaan en lang twijfelen toch wat nieuws gekocht.
Via internet lang gezocht naar een model wat niet te duur is en wat ook niet compleet afgemaakt is.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de Bismarck van Amati.

Echter heb ik wel wat vragen hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Vroeger heb ik alleen plastic modellen gehad en was het simpel 1 type lijm gebruiken.
Nu is dit een model met hout, plastic EN messing.
Welke type lijm kan je hier het beste voor gebruiken?
Ook heb ik nog twijfels of het model gaat varen.
Deze is overigens deels RC ready vanwege schroefassen die al reeds zijn geplaatst.
Het lijkt me overigens wel beter om de romp wel goed te behandelen maar waar mee?
Hoop via het forum deze antwoorden te vinden en dat ik jullie kan meenemen in het bouwverslag.
Wel even een spoiler: Het is wellicht een "jaren" plan