N
nwolsink
Guest
Zoals beloofd zou ik een bouwverslagje posten zodra de 700N binnen is, dat moment is nu gekomen 
Het heeft wat langer geduurt omdat ik in dubio bleef zitten of ik nu een Aurora zou nemen of een 700N, na ze op de 3DM beiden eens even goed te hebben bekeken ben ik toch voor de 700N gegaan. Dit omdat:
De oorspronkelijke setup:
De huidige setup:
De constructie en kwaliteit van het freeswerk een hele stap hoger licht dan die van b.v. de 600N.

Het heeft wat langer geduurt omdat ik in dubio bleef zitten of ik nu een Aurora zou nemen of een 700N, na ze op de 3DM beiden eens even goed te hebben bekeken ben ik toch voor de 700N gegaan. Dit omdat:
- Aurora's uit de doos nog wel eens wat delen kunnen missen
- Onderdelen van de Aurora vrij schaars zijn en ongeveer 3x zo duur als die van Align
- Ik de canopy moet laten spuiten en als je dit een beetje in orde wilt hebben kost dit weer flink knaken
De oorspronkelijke setup:
- AR7100R ontvanger
- Flightpower EVO RX 4340mah
- JR DS8915 op cyclic
- Spartan DS760 Gyro met Futaba BLS251
- MultiGov Pro met BLS 451 op gas en S3153 op Mixture
- OS .91 SZ pumped / MP5 90
- Radix 690 mainblades
- Radix 105mm tailblades
- Quick UK tailbladegrips, Fuel magnet en remote glow

De huidige setup:
- AR7100R ontvanger
- Flightpower EVO RX 4340mah
- JR DS8915 op cyclic
- VStabi V5 met Futaba BLS251
- MultiGov Pro met S3155 op gas en S3153 op Mixture
- OS .91 HZ / Align 90
- Radix 710 mainblades
- Radix 105mm tailblades
- Quick UK tailbladegrips, Fuel magnet en remote glow
- Align alu clutch bearing block + MOD1 gears
- Canomod canopy(s)
- Align FBL head met 700E (10mm kortere) mainshaft.
De constructie en kwaliteit van het freeswerk een hele stap hoger licht dan die van b.v. de 600N.
Laatst bewerkt door een moderator: