Inderdaad dat zou mooi zijn, helaas kunnen we zelf de titel niet meer wijzigen.Stevo, je kunt het "update 21-12-2011" wel uit de titel halen denk ik. Update datum wordt niet meer gebruikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad dat zou mooi zijn, helaas kunnen we zelf de titel niet meer wijzigen.Stevo, je kunt het "update 21-12-2011" wel uit de titel halen denk ik. Update datum wordt niet meer gebruikt.
The pilot, Des Porter (aged 68 ) survived a 1954 accident near Brisbane in the same model of plane. His father and brother died in the crash. He found a similar aeroplane some years later in a hangar, disassembled, then restored it. The tail section of VH-UXG includes parts from another Dragon which had been owned by his father that was destroyed in a different, non-fatal, 1954 accident.
Davy, bij het laatste incident is gelukkig niemand gewond, of erger, geraakt.
Ken/kende jij de mensen? Ook daar gelest?
Bertus, het nieuws betreffende het KLM Flight Academy lestoestel raakt mij best zwaar, net zoals de crash een maand geleden. Ik vind het daarom absurd te lezen hoe jij dit nieuws aankondigt hier op het forum. Wellicht mede doordat ik niet kan zeggen of je serieus bent of ironisch. Ik hoop het laatste, en in dat geval sorry voor mijn aangeslagenheid. Dit had mij net zo goed kunnen gebeuren, net zoals vele andere Nederlandse studenten van vliegscholen over de hele wereld welke in Phoenix of een ander deel van de wereld hun vlieglessen hebben.
Maar als er wat met stunt vliegtuigen gebeurd het ik daar niet zo veel moeite mee. Die zoeken het zelf op, al vind ik het altijd wel erg als er mensenlevens mee gemoeid zijn.
Beste Davy ik bedoelde het zeker ironisch, natuurlijk vind ik het erg als er ongelukken gebeuren.
Maar als er wat met stunt vliegtuigen gebeurd het ik daar niet zo veel moeite mee.
Die zoeken het zelf op, al vind ik het altijd wel erg als er mensenlevens mee gemoeid zijn.