Heb hier 2 losse hoogte roeren en daarvoor ook 2 dezelfde servo,s met de zelfde hevels.
Krijg ze alleen nog niet identiek lopend. betreft
hitec 5245mg.
* zender instelling staat alles op begin stand
* hevels erop gezet maar beide staan niet 100% haaks op de servo, kan niet anders ivm tandjes van de hevel dus heb ze beide met de subtrim in de zender wat verzet. hier heeft de ene servo iets meer trim nodig dan de andere. Dit heeft dan wel invloed op de eindstand van de servo.?
* hoogteroeren vlak gezet met de draadeinden.
* oke servo,s lopen up gelijk maar bij de max uitslag is er verschil.
waarschijnlijk door de verschillende subtrim.
* Nou dan veraander ik de endpoint van de servo met de grootste uitslag en zet deze iets lager zodat hij gelijk staat met de andere servo.
* maar nu komt het mooie, de begin stand is nu weer niet gelijk?
Zal het wel goed krijgen maar is er eigenlijk een betere volgorde?
Zet er 2 rechte latjes op de roeren met een klem en deze laat ik voorbij het richtingsroer samenkomen zodat je verschillen goed kunt zien.
Lijkt dus wel dat de endpoint de rest beinvloed?
Krijg ze alleen nog niet identiek lopend. betreft
hitec 5245mg.
* zender instelling staat alles op begin stand
* hevels erop gezet maar beide staan niet 100% haaks op de servo, kan niet anders ivm tandjes van de hevel dus heb ze beide met de subtrim in de zender wat verzet. hier heeft de ene servo iets meer trim nodig dan de andere. Dit heeft dan wel invloed op de eindstand van de servo.?
* hoogteroeren vlak gezet met de draadeinden.
* oke servo,s lopen up gelijk maar bij de max uitslag is er verschil.
waarschijnlijk door de verschillende subtrim.
* Nou dan veraander ik de endpoint van de servo met de grootste uitslag en zet deze iets lager zodat hij gelijk staat met de andere servo.
* maar nu komt het mooie, de begin stand is nu weer niet gelijk?
Zal het wel goed krijgen maar is er eigenlijk een betere volgorde?
Zet er 2 rechte latjes op de roeren met een klem en deze laat ik voorbij het richtingsroer samenkomen zodat je verschillen goed kunt zien.
Lijkt dus wel dat de endpoint de rest beinvloed?