Pingu57
Forum veteraan
Dat klopt Koos, ik begin binnenkort weer met de volgende verdieping, ik ben niet de enigste

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt Koos, ik begin binnenkort weer met de volgende verdieping, ik ben niet de enigste
Succes Peter, bij mij zal het nog even duren ik ben momenteel nog druk met wat andere zaken maar over een paar weken gaat de volle aandacht weer uit naar de Bataviaik begin binnenkort weer met de volgende verdieping
Kijk aan Coos! Je besteed je tijd heel goed.. groetend.... GroenenbergZoals reeds in het topic van Hans Groeneveld beschreven gaat de Batavia dus morgen mee naar Hulst, en staat nu dus al op de camping.
Aangezien het weer vandaag een ietsje pietsje minder was is dat een mooie gelegenheid om hiermee verder te gaan, dus verder met de weeflijntjes van de bezaanmast aan stuurboord zijde.
Een mooie gelegenheid om dit verslag weer te gaan zoeken voor een korte update:
Bekijk bijlage 337256 Bekijk bijlage 337258
En na een tijdje knopen was stuurboord gereed:
Bekijk bijlage 337259
En verder met bakboord:
Bekijk bijlage 337261
Bekijk bijlage 337262
Na een paar uur kopen was ook deze kant gereed:
Bekijk bijlage 337266
Bekijk bijlage 337264
En zo staat deze er dus momenteel bij, gereed voor Hulst.
Dus voor sommige onder ons tot morgen, en voor de rest tot de volgende keer.
Gr Koos
Hij heet toch Quoos?Coos!
Ai das pijnlijk, sorrie HansKijk aan Coos! Je besteed je tijd heel goed.. groetend.... Groenenberg![]()
Tja ik zag dit te laat in het andere topic over de Fly van jou PietLekker bezig geweest Koos met weeflijntjes knopen. Ik heb nog wel een advies; het werkt aanzienlijk makkelijker als je eerst de spreeworst en het puttingwant zet en daarna pas de weeflijntjes boven in het want. Nu moet je tussen de weeflijntjes gaan werken en de spreeworst vervangt ter plaatse ook een weeflijn....
Vind ik ook jammer Stephan maar wie weet in de toekomst, enne we hebben altijd Lelystad nog in mei, is wel wat drukker en zeker de moeite waardJammer dat ik er niet bij ben zaterdag. Was graag gegaan
Lekker bezig geweest Koos met weeflijntjes knopen. Ik heb nog wel een advies; het werkt aanzienlijk makkelijker als je eerst de spreeworst en het puttingwant zet en daarna pas de weeflijntjes boven in het want. Nu moet je tussen de weeflijntjes gaan werken en de spreeworst vervangt ter plaatse ook een weeflijn....
Dan zie je ook de caravanwand veel beterDie uitvergrote foto is inderdaad leuk gedaan.![]()