Advies gevraagd! Hitec aurora

Discussie in 'Electronica' gestart door pizmo75, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pizmo75

pizmo75

Lid geworden:
    24 mei 2012
    Ik kan een hitec aurora 9 voor weinig nieuw kopen. Maar de 9x komt binnenkort ook uit. Ik wil deze tx gaan gebruiken op mijn 550 en 700e dfc.
    De 9 heeft een resolutie van 1024 de 9x 4096.
    Maakt dit veel uit? Zal ik het verschil merken?
    Grt!

2. TRML

TRML

Lid geworden:
    5 mei 2012
    Maar je koopt toch geen zender voor de resolutie van het LCD scherm wat erin zit, je kiest je zender toch voor de functionaliteit die je nodig hebt, je gaat er toch geen HD films op bekijken, of zie ik het nu verkeerd !!

3. Student

Student Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 jan 2008
    vermoedelijk betreft het de resolutie van het signaal wat verstuurd wordt, of de aanstuurfrequentie van de zender

4. droopy0025

droopy0025

Lid geworden:
    20 jul 2009
    Je servo's moeten de nauwkeurigheid natuurlijk ook halen. tenzij je een fanatiek wedstrijd vlieger bent zul je er weinig van merken.

5. TdeB

TdeB

Lid geworden:
    5 jun 2008
  6. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004
    Ik vlieg inmiddels meer dan een jaar uitvoerig met die zender (met vanalles en nog wat gemiddeld 10 vluchten per namiddag als ik op het terrein ben (toch 3 keer per week) en je merkt gewoon geen fluit van latency bij de Aurora.

Een kennis van me gebruikt hem tijdens internationale F3M wedstrijden tot grote tevredenheid (en met goeie resultaten).

De Aurora 9 heeft 10 bits resolutie (1024 stappen). Weinig voor een moderne zender maar als ik het verschil niet merk met een andere zender dan hoeft dit ook geen issue te zijn voor me of TS, vooral lettende ook op de prijs die dit zendertje kost.

Graag verder in het Hitec Aurora draadje :

hitec-aurora-9-2-4g

Stevo

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina