aanschaf van een 1/8 electro model

Ik vind het wel leuk om wat te brainstormen altijd kritisch te kijken, en ga er niet blind van uit dat iets 'goed' is als er een grote merknaam op staat.

OK, brainstormen.....
Door het infrezen van het chassis en dan het volledig door voor oa. het vliegwiel en niet geheel door op andere plekken is er genoeg en een bepaalde symetrie in de flex van het chassis gemaakt. Vaak zijn er al gedurende de ontwikkeling vele ontwerpen chassis vooraf gegaan dus waarom het wiel opnieuw uitvinden?

Het wiel opnieuw uitvinden zou ik het niet noemen, maar als ze het geprobeerd hadden wellicht dat ze kans hadden gezien om het gewicht meer naar het midden of lager te krijgen of andere dingen die wellicht anders of beter kunnen als ze echt een design voor een electro auto maken.. ik noem maar wat niet geschoten altijd mis
Je kan je ook afvragen waarom bijv Serpent het wel doet
Grts

Zo een tijdje geleden, maar ik heb veel mee gelezen.
Ben toch gegaan voor een HPI Truggy , had veel intresse voor een kit maar alles bij elkaar op geteld was de aanschaf me toch te duur.
Vandaag voor het eerst gereden, was wel wennen aan het stuur wiel op de zender.
Dus gaan we eerst leren sturen met deze auto en dan zien we wel verder. Jee wat gaat het snel en wat een kracht zit er in.

Bedankt voor jullie reacties.

Back