Hallo allemaal
Ik ben nieuw op dit forum, en heb al div discussie's gelezen.
Ik ben zelf ong 25 jaar geleden gestopt met het rijden van model auto's, maar heb een grote fout begaan om met een speelgoed model te rijden
en het virus slaat toe. Vroeger heb ik een stockcar van Yu can gehad en een Serpent Cobra deze beide met Brandstof, nu lees ik dat het verschil tussen electo en brandstof niet meet zo groot meer is, en je met lipo's ong 30min kan rijden.
Nu ben ik van plan om voor electro te kiezen zo dat ik ook buurt kan rijden.
Maar er zijn veel merken waar van merken waar ik nooit gehoord heb.
Ik zoek een electro model van 1/8 waarme ik in de toekomst ook evt wedstijden kan rijden.
Zo vind ik de Hpi wc8 flux een mooie auto. Deze kan op asvalt en wat ruigere ondergrond of evt kort gras.
Nu is mijn vraag hebben jullie met jullie ervaaring nog ander modellen waar ik mee zou kunnen beginnen.
Ik ben nieuw op dit forum, en heb al div discussie's gelezen.
Ik ben zelf ong 25 jaar geleden gestopt met het rijden van model auto's, maar heb een grote fout begaan om met een speelgoed model te rijden

Nu ben ik van plan om voor electro te kiezen zo dat ik ook buurt kan rijden.
Maar er zijn veel merken waar van merken waar ik nooit gehoord heb.
Ik zoek een electro model van 1/8 waarme ik in de toekomst ook evt wedstijden kan rijden.
Zo vind ik de Hpi wc8 flux een mooie auto. Deze kan op asvalt en wat ruigere ondergrond of evt kort gras.
Nu is mijn vraag hebben jullie met jullie ervaaring nog ander modellen waar ik mee zou kunnen beginnen.