ron van sommeren
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi motortje.
Alleen nu nog de praktijk met een vliegtuig er aanvast (snelheid technisch)
Ik had ook geen spectaculair rendement verwacht maar 77% bij 3kW is natuurlijk meer dan uitstekend ... Zie bericht #4 van Prinz a.ka. Ralph Okon:... Volgens mij is het rendement erg laag door het grote vermogen. Maarja, de koeling is dan natuurlijk ook prima bij 370km/uur![]()
maargoed, wil een 6s lipo ??mah 150Ah willen leveren continue moet het een flink accutje zijn. En aan de romp te zien past daar echt niet veel in...
Eens rekenen, gedurende 15sec. 150Ampere leveren is 15/3600x150 = 0.625Ah = 625mAh volgens mij. Het gebruikte pack zal wellicht wel wat groter zijn, maar met 1500mAh moet het goed kunnen, de Ri is wel heel belangrijk, dus het zal een goed pack moeten zijn![]()
Het rekensommetje klopt op zich wel maar als je in 15 sec. een pack zou leegtrekken zou je dus 240C stroom trekken! Dat kan natuurlijk geen enkele Lipo aan. Als je een 10x zo grote capaciteit zou hebben (6.25Ah) dan zou je op 24C zitten, hetgeen wel mogelijk is.