Zondag 23 Januari Big New Year Meeting .. we gaan de schade inhalen want afgelopen December maand werden we regelmatig door sneeuw en andere zaken opgehouden. Gelukkig hebben we nog een kleine meeting gehad maar dit keer moet het weer eens gaan gebeuren de locatie zullen we binnenkort bekent maken net als de inhoud. Ik heb er zin in om velen weer even terug te zien en gezellig te zien vliegen meld je aanwezigheid vast aan.
1. Pitch Play bied deze meeting de beginner de kans om eens aan de kabel te vliegen met een logo 400 onder leiding van Roel. Pitch-Play
Kortom kom je ook !! laat het ons weten volg extra info via 3DHF
Eindelijk!
De vlieglocatie is bekent! Zondag 23 Januari, Lawsonpad, Almere Pampushout! Vanaf 10:30!
Sorry dat jullie allemaal zo lang moesten wachten. De reden hiervoor is dat wij vlak voor de bekendmaking zijn benaderd door de gemeente Almere die ons attendeerde op onze aanmeldingsplicht voor deze meeting. Bij deze is alles nu officieel geregeld en hebben wij toestemming van zowel de grondeigenaar/beheerder als Gemeente Toezicht & Handhaving. Gezien hier normaal gesproken een paar weken over heen gaat willen we in het bijzonder onze speciale dank aan gemeente Almere uiten voor het snelle handelen en begrip voor deze situatie.
Nu wij óók door de gemeente Almere in kaart zijn gebracht is dit voor ons het startsein te zoeken naar een open locatie geschikt als “evenementen weide” voor onze doeleinden binnen Almere. Op deze manier proberen wij centraal in Nederland een plaats te creëren voor Rc Helicopter activiteiten.
Als er mensen zijn uit Almere die ons kunnen helpen met het spotten voor deze locatie stellen wij dat enorm op prijs.
Tot de 23e!!
Om iedereen een beetje op gelijke hoogte te brengen heb ik wat tips en regels voor deze meeting opgemaakt,verder ga ik er van uit dat net als alle voorgaande meetings ik op iedereen kan vertrouwen op respect en begrip. Daarvoor alvast mijn hartelijke dank.
Algemene TIPS:
1.Trek moonboots aan voor warme voeten.
2.Neem wat te eten mee (let op afval niet op straat dank u !!!).
3.Zorg dat je eventueel laad apparatuur in je auto hebt.
4.Bij een crash of noodlanding op het veld richt geen schade aan het veld of herstel dit.
5.Bij gevaarlijkonverantwoordelijk vlieg gedrag word je gewaarschuwd daarna gevraagd om te stoppen met vliegen.
6.Vlieg nooit over auto's en personen maar boven het veld !!!
7.Meld altijd aan je omgeving wanneer je je heli start !!! erg belangrijk.
8.Kleine kinderen liever niet meenemen en anders niet vrij laten rond lopen.
9.2.4 G is vrij om te vliegen mochten er toch nog 35 mhz vliegers zijn meld dit bij de 3dhelifreakz
camper, attendeer elkaar als je iemand met een lange antenne ziet rond lopen.
10. Ga niet bij ongenoegen met elkaar in discussie, maar meld problemen bij de 3dhelifreakz camper.
11. Controleer of je WA verzekering schade dekt veroorzaakt door modelsport !!!
Met respect en begrip kom je verder,veel Fun allemaal zondag.
3DHelifreakz!
1. Pitch Play bied deze meeting de beginner de kans om eens aan de kabel te vliegen met een logo 400 onder leiding van Roel. Pitch-Play
Kortom kom je ook !! laat het ons weten volg extra info via 3DHF
Eindelijk!
De vlieglocatie is bekent! Zondag 23 Januari, Lawsonpad, Almere Pampushout! Vanaf 10:30!
Sorry dat jullie allemaal zo lang moesten wachten. De reden hiervoor is dat wij vlak voor de bekendmaking zijn benaderd door de gemeente Almere die ons attendeerde op onze aanmeldingsplicht voor deze meeting. Bij deze is alles nu officieel geregeld en hebben wij toestemming van zowel de grondeigenaar/beheerder als Gemeente Toezicht & Handhaving. Gezien hier normaal gesproken een paar weken over heen gaat willen we in het bijzonder onze speciale dank aan gemeente Almere uiten voor het snelle handelen en begrip voor deze situatie.
Nu wij óók door de gemeente Almere in kaart zijn gebracht is dit voor ons het startsein te zoeken naar een open locatie geschikt als “evenementen weide” voor onze doeleinden binnen Almere. Op deze manier proberen wij centraal in Nederland een plaats te creëren voor Rc Helicopter activiteiten.
Als er mensen zijn uit Almere die ons kunnen helpen met het spotten voor deze locatie stellen wij dat enorm op prijs.
Tot de 23e!!
Om iedereen een beetje op gelijke hoogte te brengen heb ik wat tips en regels voor deze meeting opgemaakt,verder ga ik er van uit dat net als alle voorgaande meetings ik op iedereen kan vertrouwen op respect en begrip. Daarvoor alvast mijn hartelijke dank.
Algemene TIPS:
1.Trek moonboots aan voor warme voeten.
2.Neem wat te eten mee (let op afval niet op straat dank u !!!).
3.Zorg dat je eventueel laad apparatuur in je auto hebt.
4.Bij een crash of noodlanding op het veld richt geen schade aan het veld of herstel dit.
5.Bij gevaarlijkonverantwoordelijk vlieg gedrag word je gewaarschuwd daarna gevraagd om te stoppen met vliegen.
6.Vlieg nooit over auto's en personen maar boven het veld !!!
7.Meld altijd aan je omgeving wanneer je je heli start !!! erg belangrijk.
8.Kleine kinderen liever niet meenemen en anders niet vrij laten rond lopen.
9.2.4 G is vrij om te vliegen mochten er toch nog 35 mhz vliegers zijn meld dit bij de 3dhelifreakz
camper, attendeer elkaar als je iemand met een lange antenne ziet rond lopen.
10. Ga niet bij ongenoegen met elkaar in discussie, maar meld problemen bij de 3dhelifreakz camper.
11. Controleer of je WA verzekering schade dekt veroorzaakt door modelsport !!!
Met respect en begrip kom je verder,veel Fun allemaal zondag.
3DHelifreakz!
Laatst bewerkt: