Dank je. Maar deze heb ik niet helemaal alleen gedaan…Prachtig Hans, je hebt de kit bouw naar een hoger niveau gebracht![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je. Maar deze heb ik niet helemaal alleen gedaan…Prachtig Hans, je hebt de kit bouw naar een hoger niveau gebracht![]()
Die bolle achterkant is ook het moeilijke deel van dit schip.Wordt een mooi schip. De lijnen vind ik erg mooi, met name die bolle achterkant.
Ziet er wel zo uit!Kwam ik toch vandaag wat tegen! Is toch ook een fluit? Of…?
Bekijk bijlage 453221
Dat kan niet anders dan mijn ome Jaap geweest zijn..Een poosje terug was ik op Texel en daar kwam ik in een schuurtje waar iemand modellen zat te bouwen. Hij zat aan een werktafel achter een balie en op die balie stonden een stuk of zes flinke modellen.
Ik denk dat dat dus jouw oom moet zijn geweest.
Prachtige werk Hans! Nouw kan jij al begint om als een trotse vader te voel.
Wat voor lijm gebruik je op de knopen?
Met water verdunde houtlijmWat voor lijm gebruik je op de knopen?
ca. 28 tot 31 cm edit 38 tot 41 cm.ziet er weer fantastisch uit, voor jullie allen een weet voor mij een vraag waar ik momenteel mee worstel.
Hoever zitten die weeflijnen eigenlijk uit elkaar in het echt?
ca. 28 tot 31 cm
Bedankt voor je antwoord. Gezien de stelligheid waarmee je het neerpent neem ik aan dat je er zelf bij bent geweest in de 17e eeuw