17e eeuws Statenjacht Kolderstok

Ik had bijna het Speeljacht afgebouwd toen ik mij afvroeg wat wil ik bouwen. Ook de admiraal heeft hierin inspraak gehad. Het is het Statenjacht geworden. Die heb ik meteen maar besteld bij Kolderstok, dan zit ik eraan vast ook.
Nadat het Speeljacht te water was gelaten ben ik eens in de doos gaan snuffelen. Wat ziet dat er goed verzorgd en compleet uit.
Statenjacht 1.jpg

Statenjacht 2.jpg

Statenjacht 4.jpg

Statenjacht 3.jpg

Nu eerst de bouwbeschrijving lezen maar ook het uitgebreide bouwverslag van pietsan en alles wat ik nog te pakken kan krijgen. Ik heb er wel zin in

Succes! Was drie weken geleden nog leuk in het journaal als overeenkomst met het nieuwe bootje van Besos wat in Alblasserdam gebouwd wordt.

Daar gaan we weer eens lekker voor zitten Jos, veel succes met de bouw van dit leuke scheepje :thumbsup::thumbsup:

Laatst bewerkt:
Leuk model Jos, daar ga je een hoop plezier aan beleven, wel een tikkie pittiger dan het speeljacht vermoed ik. Het Statenjacht is één van mijn modellen wat ik thuis heb staan en wat ook niet te koop is. Ik wens je veel succes met het bouwen van dit mooie scheepje :)

Leuk model Jos, daar ga je een hoop plezier aan beleven, wel een tikkie pittiger dan het speeljacht vermoed ik.

Pietsan ik hou er wel van om de lat steeds iets hoger te leggen. Alleen al om niet in de gemakzucht zone te geraken. Ik hoop dat ik inderdaad plezier aan beleef

Ook alle anderen bedankt voor de leuke reacties en succes wensen. Ik ga de uitdaging aan.
Maar eerst heb ik nog een grotere uitdaging die ik lever niet aan ga. Op 1 maart moet ik starten met een chemo traject. Dit is voor mijn eigen bestwil. Dus ga ik die uitdaging ook maar aan, hopend op een goed resultaat.

Das niet zo mooi om te lezen Jos, @DeBoss, in elk geval veel sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst

Laatst bewerkt:
Dit is helemaal niet een goed bericht Jos, ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel weer de Boss bent

Back