Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
thx
ik wou eerst het paart doen germt maar de ruiter komt niet zo goed over dus heb ik er maar een leeuw voor gesneden
dus vandaag de knieén en zo gezet en heb de leeuw er ook ff op gezet
het paart verdwijnt gewoon in de kiko moest het tog eerst eens proberen of het goed uit kwam maar het viel een beetje tegen dus de leeuw zal er op komen te staan
thx mannen het is nu de derde keer dat ik deze leeuw maak en hij ziet er elke keer een beetje beter uit ook, bij 2 vorige schepen had ik hem er ook op staan wel in een kleinere schaal maar wel dezelvde leeuw.
het is ook het enige goede plaatje dat ik van een leeuw kan vinden die op een galjoen staat
alles kan nu drogen tot maandag en dan kan ik weer verder met de achterkant daar moeten de snijwerkjes nog op de hollewulf geplaatst worden maar die moet ik eerst nog schilderen maar verf is op dus morgen boodschappen doen
hoi jan er komt nog een zwaard met loden bulp onder . deze is wel afneembaar voor het transport. maar dat zal het laatste werkje zijn want ik moet eerst weten wat alles weegt en dan kan ik pas zien hoeveel lood ik nodig heb om de bulb te gieten
thx jan het was wel ff zoeken naar een geschikt figuur hier voor maar de musketier vond ik tog wel goed en hier en daar wat aanpassen en je krijgt iets helemaal anders dan het oorspronkelijk bedoeld is.
ook zat er nog een muskette bij en het degen dus dit ga ik on de hut ophangen dan is die ook al een beetje aangekleed