Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
voorlopig wijnig nieuws van deze kant , ik heb wat met het berghout zitten kloten maar dat gaat nu inorde komen. en stilletjes aan ben ik onder het berghout aan het beplanken.
met de epoxy kan ik maar 1 rij planken doen op een dag dus nog een 14 dagen geduld zou ik zeggen dan zou dat klaar moeten zijn.
ik heb onder tussen al wel een 10 tal dubbele blokken gemaakt
was ook aan de viool blokken begonnen maar die waren niet naar mijn goesting dus die ga ik morgen nog eens opnieuw proberen
dit is het geworden voor de vioolblokken normaal zou ik waar de twee blokken samen komen best nog iets dieper mogen snijden maar dan worden ze echt te slap als ze echt moeten werken en ben ik bang dat ze bij een flinke windstoot gaan afbreken.
mooie tekening ad thx .
dan lijkt het inderdaad wel genoeg te zijn.
ahcling ze bestaan zeker in veel soorten en vormen de ene al wat gekker dan de andere en de ijgentijtse vioolblokken zien er ook weer helemaal anders uit dan de 17 eeuwse blokken. ik heb een paar keer aangelecht om er iets degelijk uit te krijgen en vond deze best goed ogen
ja ik heb het ook gezien bertus het hele lijf hangt presies een beetje naar rechts.
ik ben er nog ff aan bezig geweest en heb het zo goed mogelijk proberen te corigeren maar helemaal is het niet gelukt. het zit hem meer in de heupen . de onderste sokkel is even breed als het gezicht en de neus staat tog in het midden dit was de brete van het latje dat ik er voor gezaagt had
4 dezelvde zullen er nooit uitkomen of ik moet ze in rizene gieten maar dat vind ik een beetje te gemaakt. ik zal er de volgende keer zeker beter op proberen te letten maar er zullen zeker wel verschillen in komen te zitten ,dat kan je denk niet vermijden
Persoonlijk vind ik een deel van de charme van dergelijke versieringen dat het niet helemaal exact gelijk is. Maakt het allemaal nog echter in mijn opinie. Ik geloof nooit dat die beelden in het echt ook perfect gelijk waren.
ik ben er ook wel niet zo goed in maar als ik het niet probeert ga ik het ook nooit leren. ik vind het wel leuk om te doen maar heb nog heeeeeeeeeeeel veel te leren wat hout snijden betreft daarom heb ik ook dit jacht gekozen omdat er bizonder veel snijwerk aan zit dus kan ik veel oefenen
thx ad ik zag ook geen andere oplossing dus ga deze zo goed mogelijk afwerken en dan 4 maal gieten.
hier kan ik tussen door aan werken want heb nog een hoop te beplanken en dat gaat maar met 1 plank rond de romp . ben ongeveer halverwege onder het eerste berghout dus nog een dag of 10 om dat te beplanken.