Misschien een idee om eerst eens alle clubs bij elkaar te zetten van iedere club twee bestuursleden zonder de Nomac erbij om te kijken tot een nieuw input te geven
aan onze hobby.
Je kan ook gaan kijken naar het systeem wat gehanteerd wordt in het stockcar circuit daar vergaar je punten bij je eigen club die mee kunnen tellen om het jaar daarop mee te kunnen doen met NK's
Naar mijn menig is het de beste oplossing nog steeds
diverse open club wedstrijden een stuk of 8 waarvan de beste 4 of 5 mee tellen voor het NK
op deze manier krijgt het locaal talent ook een kans op zijn eigen circuit. Het is goedkoper voor een vereniging om dit te organiseren.
Eigen wedstrijdleiding en alleen twee sportcommissarissen van de Nomac.
We moeten eens meer gaan kijken hoe de KNAF dit regelt in de grote autosport.
De autocross is een heel goed voorbeeld div clubs. hebben hun eigen clubwedstrijden waarvan er 1 meetelt voor het NK.
Gewoon terug naar de basis draven in mijn ogen te ver door waardoor het rij plezier weg valt helaas.
Ik ben nu weer twee seizoenen terug in de buggy racerij waar het ook fanatiek gaat maar of je nu een toprijder bent of niet je helpt de beginner wel doe je dat niet heb je een probleem.
Dat mis ik heel erg in het on-road en kom niet aan met de belangen liggen zo hoog die liggen overal erg hoog.
We zijn allemaal klein begonnen en gun de beginner ook zijn plezier ook om een NK te rijden.
Maar het lijkt me verstandig om eerst alle clubs bij elkaar te zetten wat zij nu willen want zij zijn de gene die het uit eindelijk moeten organiseren.
gr Jan
aan onze hobby.
Je kan ook gaan kijken naar het systeem wat gehanteerd wordt in het stockcar circuit daar vergaar je punten bij je eigen club die mee kunnen tellen om het jaar daarop mee te kunnen doen met NK's
Naar mijn menig is het de beste oplossing nog steeds
diverse open club wedstrijden een stuk of 8 waarvan de beste 4 of 5 mee tellen voor het NK
op deze manier krijgt het locaal talent ook een kans op zijn eigen circuit. Het is goedkoper voor een vereniging om dit te organiseren.
Eigen wedstrijdleiding en alleen twee sportcommissarissen van de Nomac.
We moeten eens meer gaan kijken hoe de KNAF dit regelt in de grote autosport.
De autocross is een heel goed voorbeeld div clubs. hebben hun eigen clubwedstrijden waarvan er 1 meetelt voor het NK.
Gewoon terug naar de basis draven in mijn ogen te ver door waardoor het rij plezier weg valt helaas.
Ik ben nu weer twee seizoenen terug in de buggy racerij waar het ook fanatiek gaat maar of je nu een toprijder bent of niet je helpt de beginner wel doe je dat niet heb je een probleem.
Dat mis ik heel erg in het on-road en kom niet aan met de belangen liggen zo hoog die liggen overal erg hoog.
We zijn allemaal klein begonnen en gun de beginner ook zijn plezier ook om een NK te rijden.
Maar het lijkt me verstandig om eerst alle clubs bij elkaar te zetten wat zij nu willen want zij zijn de gene die het uit eindelijk moeten organiseren.
gr Jan