Vorige week op 16/03 een bestelling geplaatst op een Nederlandse webshop, status is sinds die dag nog altijd "betaald en in behandeling". Op mails krijg ik geen antwoord, heb nogthans enkel vriendelijk gevraagd of de de door mij bestelde Zeal blades niet op voorraad zijn en wanneer ze ongeveer verzonden zouden worden, maar niks respons, geen teken van leven. Op de website zelf staan nogthans enkel zeer positieve ervaringen in de aard van : "zeer snelle verzending, de dag na bestellen je spullen in huis, zeer goede raad en advies via mail..." enz. Ook het "webshop keurmerk" prijkt in het groot op de website. Zo zie je maar dat je niet steeds mag vertrouwen op het keurmerk logo en positieve commentaren op de site... Dat iets niet op voorraad is heb ik alle begrip voor (hoewel toen ik bestelde en nu nog steeds "op voorraad" staat bij de blades die ik besteld heb), maar dat men tot tweemaal toe niet even reageert op een mail om verdere info te geven vind ik niet kunnen...