Sommige webshops :-(

Vorige week op 16/03 een bestelling geplaatst op een Nederlandse webshop, status is sinds die dag nog altijd "betaald en in behandeling". Op mails krijg ik geen antwoord, heb nogthans enkel vriendelijk gevraagd of de de door mij bestelde Zeal blades niet op voorraad zijn en wanneer ze ongeveer verzonden zouden worden, maar niks respons, geen teken van leven. Op de website zelf staan nogthans enkel zeer positieve ervaringen in de aard van : "zeer snelle verzending, de dag na bestellen je spullen in huis, zeer goede raad en advies via mail..." enz. Ook het "webshop keurmerk" prijkt in het groot op de website. Zo zie je maar dat je niet steeds mag vertrouwen op het keurmerk logo en positieve commentaren op de site... Dat iets niet op voorraad is heb ik alle begrip voor (hoewel toen ik bestelde en nu nog steeds "op voorraad" staat bij de blades die ik besteld heb), maar dat men tot tweemaal toe niet even reageert op een mail om verdere info te geven vind ik niet kunnen...
 
Er kan altijd iets verkeerd gaan .
Doch niet reageren kan niet .
Misschien zijn er nog klanten met zelfde probleem .
 
Ik plaats voorlopig geen reaktie :D , kwestie van ooit nog aan mijn spullen te geraken...en ik vermoed dat mijn reaktie niet heel erg lang op hun site zal blijven staan ook :kwijl:
De webshop staat idd wel vermeld op de keurmerk site, net nog even op de webshop zelf gekeken, het blijft daar gewoon complimenten van alle kanten regenen, dus ik zal gewoon even pech hebben zeker, zoals gezegd kan er steeds iets onverwachts uit stock zijn, en daar heb ik alle begrip voor, maar ik had het wel op prijs gesteld dat men een antwoord gaf mijn mailtjes zodat ik hier van op de hoogte was...
 
Laatst bewerkt:
Ik weet toevallig dat de meeste shops "minder handige" reacties van hun pagina kunnen halen :D
Dus die zijn niet helemaal betrouwbaar..

Ik weet een paar shops waar de algemene mening is dat het een stel amateurs/oplichters zijn...
en toch blijven ze maar doorhobbelen (men blijft er spullen halen blijkbaar..)

en ik weet ook goede shops, die vanwege 1 of 2 foute klanten de grond in gaan

Ik weet er ook nog een stel die een tussenhandelaar zijn geworden
hebben zelf niets op voorraad, laten gewoon recht vanaf hun leverancier bij jou bezorgen
(en dat gaat ook wel eens mis..)

In jouw geval verwacht ik bijna een 1manszaak, of een stel eigenaren die even een paar dagen op vakantie zijn oid.
of je mail schiet de spambox in.
dan nog is het wel professioneel om dat te checken als bedrijf..

Misschien een belletje er aan wagen?
 
zonde is dat...
als hij gewoon zijn beloofde levertijden nakomt, zou hij een gigantisch bedrijf op poten kunnen zetten/houden..
 
een goed bedrijf start bij je service en bereikbaarheid.

Ook al kun je niet alles direct leveren, houd je klanten daarvan op de hoogte maar houd je niet stil.

Zo ben ik blij dat ik m'n Mikado parts bij een betrouwbare leverancier hier in NL kan halen :-)
 
@ Student bedankt voor de info via pm, ik weet nu waar ik aan toe ben en hoe de vork aan de steel zit. Ik vind het wel zonde van al de foute info op de site, bv als ik lees : "als uw artikelen op voorraad zijn in één van ONZE magazijnen..." , dan ga ik er van uit dat het om een redelijk groot bedrijf gaat met een grote stock, als dan blijkt dat de shop zelf een relatief kleine opslagplaats heeft vind ik dat een beetje vals adverteren op je site.
Ps ik heb je advies gevolgd en even gebeld naar de man, en ik moet zeggen dat het alles behalve een aangenaam en informatief gesprek was...

Hij: Hallo, met xxxxxxx
Ik: Hallo meneer, ik bel even om info te vragen over mijn bestelling omdat deze een week na betaling nog steeds niet is verzonden.
Hij: Mag ik uw ordernummer?
Ik: ja hoor, dat is xxxxxxx
Hij: Dat order wordt zo snel mogelijk verzonden, u krijgt een bevestigingsmail wanneer het vertrekt.........klik.... einde gesprek, ik heb niet eens de kans gekregen om te vragen wat het probleem was of waar het fout is gelopen...:confused:
 
Ik kan me ook al voorstellen welke webshop dat is. Volgens mij steekt die meer energie in zelf positieve commentaren op zijn site te plaatsen dan er voor te zorgen dat zijn klanten snel geinformeerd worden. Of beter nog, snel hun goederen hebben.
Een pluspunt is dat je de onderdelen, mits enige dagen tot weken geduld, wel krijgt.

Ik bestel er nooit meer.
 
Ook ik weet al vrij zeker om wie het gaat en deel dezelfde ervaring. Bestel daar niets meer en mede clubleden ook al niet meer.

Hoe graaf ik mijn eigen graf ...

Waarschijnlijk ga je e.e.a. inderdaad wel nog krijgen maar veel later dan verwacht
 
Ik kan me ook al voorstellen welke webshop dat is. Volgens mij steekt die meer energie in zelf positieve commentaren op zijn site te plaatsen dan er voor te zorgen dat zijn klanten snel geinformeerd worden. Of beter nog, snel hun goederen hebben.
Een pluspunt is dat je de onderdelen, mits enige dagen tot weken geduld, wel krijgt.

Ik bestel er nooit meer.

Kan best zijn, er is gewoon een overvloed aan positieve lovende commentaren op die site...
 
Ik denk er wel over na om webshop keurmerk aan te schrijven dat ik voortaan geen rekening meer ga houden met hun logo wegens niet betrouwbaar
 
Back
Top