jeroen1987's heli beslommeringen

Haha ik wil niet een dfc kop vanwege de naam haha! Maar goed iedereen zo zijn eigen motivatie natuurlijk [emoji6]

Maar kijk even naar deze foto en vergelijk de kop van de 600N met de andere koppen, misschien snap je dan waarom die dfc kop er komen gaat..
3b5d6b901d11dd4a3dc7e4b2785ec160.jpg


Hopelijk is deze optijd binnen, dan zet ik er nieuwe orginele Align spindle boutjes in[emoji108]
En dan zie ik je de 28e[emoji41]
 
Laatst bewerkt:
wat ik zie is dat je en rail en sab en align bladen vliegt :p

nee ik zie het verschil wel maar vind het gewone fbl hoofdje van align ook best ok.

en ik vind die canopy van die 600 nog wel iets hebben, zo wat retro :)

men vakantie in Duitsland zit er bijna op.. kom je hier rustig hellingzweven, staan hier 20 Nederlanders met 40 rc helikopters op de plein :hammer::rofl:

gelukkig riep het bier harder voor hen dan het vliegen :beer: :bier::rofl:
 
Laatst bewerkt:
wat ik zie is dat je en rail en sab en align bladen vliegt [emoji14]

nee ik zie het verschil wel maar vind het gewone fbl hoofdje van align ook best ok.

Haha tsja dat ik zoveel variatie in mijn bladen heb is puur om te experimenteren, voor de X7 wil ik eigenlijk Halo blades..
Nee ik vind die lange main shaft gewoon niet zo mooi staan, heb liever een korte shaft aangezien ik er toch geen romp omheen ga zetten[emoji1]
en ik vind die canopy van die 600 nog wel iets hebben, zo wat retro :)

Haha ja die kap is echt old-school he! Ik zit serieus al een week op internet te zoeken naar een mooie canopy voor de 600N, maar ik heb nog niet iets gevonden wat ik zoek...

men vakantie in Duitsland zit er bijna op.. kom je hier rustig hellingzweven, staan hier 20 Nederlanders met 40 rc helikopters op de plein :hammer::rofl:

Zit je op een rc vlieg-camping? [emoji50] [emoji1]

gelukkig riep het bier harder voor hen dan het vliegen [emoji481] :bier::rofl:

Tsja dat zijn Nederlanders he[emoji4] [emoji4] [emoji481] [emoji482] [emoji481] [emoji482] [emoji481]
 
en ik vind die canopy van die 600 nog wel iets hebben, zo wat retro :)

Het zal aan mij liggen, maar ik zie het verschil niet tussen de ene druppelvorm met een flashy airbrush motiefje, en het andere....
 
Is geen kwestie van smaak.... ik zie gewoon echt het verschil niet (ik bedoel, dat de ene "retro" is en de andere niet).
Ik zie wel dat ze verschillend zijn (duh!) maar "het verschil".... Dat zie ik niet....
 
Hij ziet het "retro" er niet in.
Ik wel, het kapje doet wat ouderwets aan door de eivormige ruit.
 
het kapje doet wat ouderwets aan door de eivormige ruit.
Tsja.... als jij het zegt..... Maar zelfs dat, is voor mij gewoon een "ruit", hooguit anders van vorm.... Het doet wat Raptor-achtig aan, maar VOOR de Raptor waren de ruitjes ook al niet ei-vormig (oude Hirobo's, oude Schlueters, oude Xcells, zelfs de super oubollige Vario's niet echt...).
 
[GALLERY=media, 222220]T Rex 600 Nitro door Heli-Uwe geplaatst op 30 okt 2015 om 14:02[/GALLERY]

... nog de origineel nitro pro canoby uit 2010 .
 

Dat is inderdaad een mooie canopy, maar helaas lijkt deze verkocht te zijn..


Is geen kwestie van smaak.... ik zie gewoon echt het verschil niet (ik bedoel, dat de ene "retro" is en de andere niet).
Ik zie wel dat ze verschillend zijn (duh!) maar "het verschil".... Dat zie ik niet....

Uiteraard is het een kwestie van smaak...
Ik vind de canopy van tegenwoordig mooi vanwege de strakke lijnen waardoor de heli een stoere gestroomlijnde look krijgt.
De kap die er nu op zit is niks mis mee, maar doet wat ouderwets aan.. De kleurstelling doet mij denken aan de jaren 90 en ook de "strakke" lijnen mis ik..
En dat maakt voor mij "het" verschil
 
Laatst bewerkt:
EXCUSEER?! Raptors lelijk?!?! tssss.. geen smaak hé..
whahaha ik wist dat jij (pro-Raptor) hierop zou reageren[emoji1]

@Sirolf, Thanks man!! Ik heb 4 cannen mix besteld bij MEC, en dat sturen ze netjes op[emoji57]

Ben nu erg mijn best aan het doen om m'n huidige voorraad (20% nitro) op te maken voor de 28e..
Want dan kan ik mooi over op de mix van MEC (15% nitro)
Dan kan je mooi weer even meekijken met de afstelling[emoji4] [emoji6]

Heb net nog even 3 tankjes leeg gevlogen, wat vliegt dat toch leuk zeg!
Maar tussen door viel de motor een keer uit boven in de lucht terwijl de tank nog half vol zat...

Vermoedelijk een luchtbel geweest!
Want nadat ik de heli met een geslaagde auto heb laten landen, was het weer starten en lopen..

Achja, nu eerst de kinderen op bed leggen.. daarna de heli schoonmaken/nakijken[emoji6]
 
luchtbel?

heb je geen header tank dan?
die zijn wel een beetje hard nodig als je gekke dingen doet..
die van mij ging bij een stall turn al hikken zonder header.
 
Daarom zijn goed heldere slangen ook belangrijk. Mocht je een flame out krijgen dan kun je makkelijk luchtbellen zien in de slangen.

Check toch maar ns de slangen in de tanks.
 
Dat zie je vanzelf.. kunnen scheurtjes ontstaan waar de slang op de kunststof aansluiting zit. Evengoed preventief vervangen en je zou de kant van de clunk, welke de brandstof aanzuigt, verzwaren.
 
Back
Top