1 stukje L profiel maar je vast waar de schokbrekers ook vast zitten. Hoekje eruit waar de kabel langs komen.
2e stuk L profiel maar je met een schroefje vast aan het eerste L profiel, hoekje rond maken zodat het kan draaien. Boor je gaten in zodat de kabels erdoor kunnen. Dit L profiel is zolang dat hij net iets verder dan de servo komt. Ter hoogte van de servo boor je er een gaatje in. Servohevel op de servo met een stangetje eraan en door het gaat en een stopje erachter. Als je nu remt trekt hij L profiel 2 aan en dus de kabels aan. Geef je gas schuift het stangetje door het gaatje. Het stangetje niet vast zetten, Met gas geven moet het stangetje vrij bewegen, met remmen trekt hij hem aan en laat je de rem los moeten de kabels hem terug trekken, Dus de veertjes op de remklauwen moeten zo sterk zijn dat hij hem terug trekt. En dan kun je ze afstellen. Zijn vast nog andere methodes maar dit werkte voor mij wel mooi,
Hoop dat je het nu snapt. Had dat op de tour en truck. Allebei verkocht omdat ik het offroad leuker vind. Eigenlijk wel jammer, auto ging best hard, Met de lasergun gemeten op 74km/h op een vrij kort recht stuk. Mijn truck over de 80 maar dan moest je remmen, zat een betonband op het eind.
Waar heb jij die auto gekocht, heb hem ook verkocht aan iemand uit regio Veendam.