DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Zorg ervoor dat je de bin file op je kaartje laat staan, daarna de batterijen erin die worden dan automatisch geupdate. Je hoeft dus niet de P3 zelf steeds te updaten
 
[QUOTE="Ik zoek eigenlijk een display die groter is, maar vooral ook helderder zodat ik beter zicht heb bij zonlicht. Met de sunguard is het nog steeds zoeken naar een acceptabel beeld bij volle zon.

Ik ben nog geen echt knappe oplossing tegen gekomen. Ik denk dat een videobril de enige echte oplossing is maar daar wil ik niet aan. Heb daar in het verleden mee gevlogen met veel plezier en totaal geen last van zon en licht, maar met de P3 wil ik er toch liever ook zicht op hebben. Ik ben benieuwd of er iemand is die een goede oplossing weet.[/QUOTE]


Misschien is dit iets voor je:

http://www.modelbouwforum.nl/thread...sional-ervaringen.228505/page-20#post-3612812
 
Ik ben nog geen echt knappe oplossing tegen gekomen. Ik denk dat een videobril de enige echte oplossing is maar daar wil ik niet aan. Heb daar in het verleden mee gevlogen met veel plezier en totaal geen last van zon en licht, maar met de P3 wil ik er toch liever ook zicht op hebben. Ik ben benieuwd of er iemand is die een goede oplossing weet.


Misschien is dit iets voor je:

http://www.modelbouwforum.nl/thread...sional-ervaringen.228505/page-20#post-3612812[/QUOTE]

Nou nee, haha wat een apparaat wordt het dan, ik hou het voorlopig wel zo als het nu is want dat gaat tot nu toe prima.
 
vandaag mijn PH 3 geüpdatet,
sinds dien doet hij niets meer.
Melding: requires upgrade (terwijl ik dat net heb gedaan)
geeft de melding Deserializer disconnected, hardware malfunction contact dij support
grrr

iemand een idee?
 
vandaag mijn PH 3 geüpdatet,
sinds dien doet hij niets meer.
Melding: requires upgrade (terwijl ik dat net heb gedaan)
geeft de melding Deserializer disconnected, hardware malfunction contact dij support
grrr

iemand een idee?

Je kunt proberen de update opnieuw uit te voeren, als dit niet werkt downgrading de software met een oudere versie.
Als dit allemaal niet werkt denk ik dat de drone retour moet naar DJI
 
Natuurlijk heb ik de update opnieuw geprobeerd.
Dit mocht niet baten.
Dus contact opgenomen met de verstrekkende winkel. (nu afwachten)

Ik blijk niet de enigste te zijn. (op youtube staan enkele voorbeelden en in dit topic) http://forum.dji.com/thread-11555-1-1.html

De update duurde veel korter dan normaal. lampen gingen uit en later knipperen etc.

Ik loop heel het internet af te speuren naar een eventuele oplossing, echter die kan niet vinden.
Wel blijkt dat je de software niet kan resetten!!! of een lagere versie kan inladen.
Daar zou dji echt iets voor moeten vinden.

zodra je een oudere versie er in doet, ziet hij de nieuwe in je RC en onderneemt hij niets.
 
Heb ook zitten googlen maar een oplossing wordt nergens gegeven zoals jij al aangaf.
Denk toch dat de drone terug naar de fabriek moet.
 
Vandaag is de DJI Charging Hub dan binnen gekomen van uit Amerika (LA)
Zal misschien inmiddels ook wel in Nederland te koop zijn, maar ik kon niet wachten :)
Ben hem nu aan het uit proberen .

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag betrekking tot dit forum.
Er zijn veel reacties in dit topic , wat ik jammer vind is dat alle onderwerpen door elkaar staan.
Misschien wat voor de beheerder om wat meer topics te maken zodat alles wat makkelijker terug te vinden is :)
Prettig wekend allemaal.
 
Nee laat het gewoon aan staan werkt prima, maar heb gelezen op het dji forum dat het boven water tricky kan zijn (alleen als je lager dan 3 meter vliegt)
 
Laatst bewerkt:
Back
Top