Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Dankjullie hij zit weer vast.

Maar de volgende vraag:
Ik rij ook redelijk vaak onroad en nu vindt ik dat zonde van mij offroad banden,
Ik heb al wat rond zitten neuzen naar banden+vleg maar alles heeft nog 6 hoekige hub, en mijn off road banden hebben ander hubs.

Waar kan ik onroad banden kopen die op de hubs van tt passen ??
 
Tt heeft gewoon gangbare 17 mm hubs en hierop past zo goed als alles.
Maak je maar niet teveel zorgen over de slijtage van de originele banden op asfalt, deze kunnen jaren mee op alle ondergronden.
 
Ik heb deze wiel hubs
44cdb9619be80ab721e4d22bfc9015c2.jpg


Ik ben al een aantal keer met me off banden onroad gaan rijden maar omdat ik wheelys maken erg leuk vindt slijten de voorbanden best hard, in de lucht gaan de voor banden heel veel toeren maken en als ze dan de grond raken slippen ze eerst nog ff door en dan gaat het hardet je banden
 
Je zou kunnen overwegen om de banden van de e-MTA 2 te gaan gebruiken. Die zijn meer voor onroad geschikt. Hebben ook de zelfde hexen die jij hebt.
 
En nog een tip. Ik heb iemand op Google+ gezien die om de cvd's ter hoogte van het los geraakte asje een krimpkous heeft gedaan. Zo raak je het asje niet kwijt, plus je bemoeilijkt het vuil om erin te kruipen.
 
Ik ben ff op zoek gegaan naar emta g2 banden + velg maar die zijn alleen los van elkaar te verkrijgen, is het moeilijk om dat de lijmen en heb je daar nog speciale lijm voor nodig?

Ik heb spatlappen voor de achter assen op gemaakt
8b8b49c8f8c6fe5ae8decd52870fedbb.jpg

En ze werken heel goed om veel zand en stof tegen te houden
 
Je moet eens kijken op ebay. Daar krijg je ook complete sets banden. Per 2 of 4. Het beste resultaat boek je in duitsland: ebay.de
Je moet eens zoeken naar am-slotracing als ik me niet vergis.
 
Laatst bewerkt:
Nu net ff op het strand ant rijden schiet die borg pen er weeeer uit en ik heb hel goed vast gezet met lochtite


Tot nu toe nog niet echt heel erg lkkr met hem kunnen rijden helaas

En op hogere snelheden stuurt hij heen weinig
 
Je zou kunnen kijken of je er een tyrapje om kan doen, of krimpkous zoals al gezegd is.
Als je dat kwijt kunt daar tenminste ivm het lager?

Qua sturen zou ik kijken of je de servosaver wat strakker kan zetten, dan reageert hij beter.
Niet te strak, want dan kan je servo kapot gaan!
 
Ah, bij mijn auto zit het anders, vandaar mijn twijfel, maar zo ziet het er uit als een goede oplossing!
 
Dat ga ik morgen dat ff proberen te fixen bedankt voor de tips!!

Ps dat borg pennetjd heeft een flinke sleuf geboord het plastic dat er onder zit, hoor niet dat dat nu een zwakke plek is
 
Heb je trouwens de loctite wel goed laten drogen voor ongeveer 24 uur?
Maar de krimpkous ziet er uit als een goede methode!

En of het een zwakke plek is, daar kom je maar op een manier achter :)
 
Ik heb hem een dag of 3 laten drogen en ik heb bison lochbond gebruikt en er stond op dat het schok en trilling bestendig was
 
Back
Top