'k heb het net andersom los gekregen, servo/aansturing los en daarna eerst bij de staartrotor 't spul los gehaald (waarbij ik bij iets kleins nu twijfel hoe 't zat..), waarna de riem los kwam.
Daarna na wat gefrutsel de staart bij het frame ook er uit gekregen.
Zal ook wel iets minder soepel gegaan zijn dan normaal, want dat ding moet toch wel een aardige klap hebben gehad zeg.
De staart zelf was net niet helemaal rond afgebroken (aan de kant waar deze het frame in gaat) en volgens mij klopt die 2e foto ook niet?
Daar zie je een onderdeel van 't achterste rotor gebeuren, die shaft o.i.d. wat daar uit komt zit volgens mij ook scheef (helt op foto over naar links).
Als je zo ziet wat voor klap het gehad moet hebben, waar moet dan nog meer naar gekeken worden?
Als ik me het goed herinner wat me verteld was, is het geen zware crash geweest, maar heeft de staart de grond geraakt bij de landing.
Mij net iets te ingewikkeld zo, maar wel leerzaam zo knutselen, moet toch ergens beginnen

Maar met wat hulp erbij moet dat binnenkort wel lukken.
't ding moet eigenlijk gewoon grotendeels uit elkaar en nagekeken worden, en 'k moet volgens mij nog wat meer onderdelen hebben, want heb m'n twijfels over sommige tandwielen en nog wat ander spul, maar daar moet ik bij daglicht even foto's van maken.
Ach ja, zal al met al nog even duren voor die uiteindelijk in de lucht hangt, maar dan weet ik straks in ieder geval al redelijk hoe de Blade 400 in elkaar zit.
Owja, en 'k was ook al helemaal vergeten dat ik nog een lipo in de heli had zitten, dus heb er in totaal 3
Zijn wel al heel wat maandjes niet gebruikt inmiddels, ik heb ze nu vol zitten (met de 2 amps lader met voeding/adapter van een koelbox die groter is dan de lader zelf

), dan blijven ze eerst nog wel goed toch?