Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Traxxas is gewoon verrot rommel met rommel castle electronica. Ze zijn goed in marketing, dus verkopen hun spullen alsof het geen rommel is. Veel beginners kopen traxxas omdat ze niks anders ken.
Om te bashen is mt4 of savage de beste opties.

Ook dat heb ik vaker gehoord...
ik heb mijn buggy ook te koop staan hier, zo gauw die verkocht is ga ik 99,9% voor de TT
 
Hey allemaal!

amai, 53 pagina's lezen valt niet mee hier :)

Na een Tamiya mini cooper, een Summit 1/16 VXL, een Rustler VXL en een Slash Platinum edition heb ik mezelf deze MT4 cadeau gedaan. Besteld in Duitsland, met Gens Ace 5000 4S pack.

Ondertussen al wat fratsen voorgehad... Had op de website "wondertiger" gekeken en daar zeiden ze dat ik mijn wielen moest loctiten... Ik dat dus gedaan, en teveel en te sterk spul (loxeal blauw 83-20) gebruikt. NIET MEER los te krijgen. Soldeerboutje erop en dan ging het na lang smeden :)

Tijdens eerste rit de linkervoorste shock afgebroken aan de onderste bevestiging in de draagarm. Naar lokale winkel geweest en een Kyosho 1/8ste setje gekocht en dit erop gezet. Het lijkt te houden tot nu toe.

Standaard body is al helemaal vernield maar verder doet de auto het super!

Beste koop en meeste fun tot nu toe. Helaas is hij te groot voor op ons privé circuitje. Daar houden we het op de slash platinum...

Ik zou wel de pinion willen upgraden naar 14 ipv 12. Is 4s nog voldoende dan?
Ik ga liever niet hoger dan 4s om de auto wat te sparen. Persoonlijk vind ik 4s echt al wel fun genoeg. Wat heb je trouwens aan een hoge snelheid om te bashen en om wat bergjes te veroveren?!

Greets,

Stijn
 
14T moet gaan, echter op de wat warmere zomerdagen zou ik er toch 13T opzetten. Temperatuur altijd blijven controleren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk eraan op een mt4 te gaan kopen maar hoe wil het met de onderdelen leverantie want het is al een wat ouder model en volgens mij wordt die ook bijna vervangen
 
Hah!
Onderdelen voor een mt4 zijn niet nodig, want dit is een beest[emoji123]
Veel is uitwisselbaar met andere modellen en goed verkrijgbaar.
Geen zorgen hierover dus, je maakt de juiste keuze.
 
Hah!
Onderdelen voor een mt4 zijn niet nodig, want dit is een beest[emoji123]
Veel is uitwisselbaar met andere modellen en goed verkrijgbaar.
Geen zorgen hierover dus, je maakt de juiste keuze.
Ben nog een ant twijfelen tussen de mt4 g3, de st4 g3 en een hpi trophy truggy. Hebben jullie jog wat advies over deze modellen en de verschillen hier van
 
Ik heb gister een mail gestuur naar thuner tiger over de st4 en de leverbaarheid van onderdelen en ze zeide dat de onderdelen nog minstens 5 jaar beschikbaar zijn. Dus dat gaat mijn keuze denk afhangen van het aanbod me ze kunnen doen
 
Ik wil geen winkelreclame maken, maar ik heb hem besteld waar hij niet op standaard op voorraad was, maar ben qua prijs en en service uiterst tevreden over rc speedshop en Lierop.
Benader deze voor de lol ook eens in je zoektocht naar een thunder tiger.
 
Ik wil geen winkelreclame maken, maar ik heb hem besteld waar hij niet op standaard op voorraad was, maar ben qua prijs en en service uiterst tevreden over rc speedshop en Lierop.
Benader deze voor de lol ook eens in je zoektocht naar een thunder tiger.
Das is bij mij een beetje erg ver vandaan, maar je hebt daar dus eeb mt4 gekocht, mag ik vragen wat je daarvoor gebaalt heb? Dan kan ik ook nog wat onderhandelen bij mijn lokale winkel in leiden
 
Als ik op de site van me shop staat die voor 480 euro is dat een beetje een redelijke prijs.
Zijn de banden die er op zitten ook geschikt voor op de weg of rij je dan heel snel je noppen eraf?
 
Geen ervaring mee, maar ik persoonlijk zou hem alleen al vanwege de beperking van de bodykeuze mijden. Op de mt4 is elke normale body passend te krijgen en op de mta lijkt me dit veel beperkter .hou er rekening mee dat de TT bodies niet uitblinken in kwaliteit (netjes omschreven) en je deze tzt zult moeten vervangen.
 
Ik heb hem eens zien rijden. Ik vind het idee hoe de accu's zitten wel handig, maar het had wat mooier gekund. Volgens mij zijn de standaard banden best goed, en hij ging goed rond op een 1:8 offroad baan.
 
De twijfel gaat nu tussen een mt4 g3 en een hpi trophy truggy flux

Welke is sneller?
 
Laatst bewerkt:
Back
Top