Grote Drone show eind van dit jaar!!!!!!

Word lastig Gerard, als die horde's dombo voetbal knuppels het al niet
afgebroken krijgen...

:cool:

Maarja.. je kan blijven hopen natuurlijk :)



Was getekend,
Trouwe supporter van zijn lokale ME peloton.

:p
 
Hebben ze geen vliegers hier benaderd :-) ben toch benieuwd waar ze al die piloten vandaan halen...buitenland dan misschien ?
 
daar komt geen piloot aan te pas.

voorgeprogrammeerde gps dingeskes

youtube staat er al vol van
 
Wat bedoel je met ILT gecertificeerd?
ILT certificeert nl niets...

Als je doelt op de IDCA.
Onze Inspire 1 is de eerste die door EuroUSC beoordeelt is ja.
Hij heeft nog geen officieel certificaat maar voldoet wel aan alle eisen. Het certificaat volgt dan ook binnenkort.

Als je doelt op commercieel vliegen met de Inspire en of onze vlucht wel of niet legaal was... Het dak van de ArenA was dicht :D
 
Wat bedoel je met ILT gecertificeerd?
ILT certificeert nl niets...

Als je doelt op de IDCA.
Onze Inspire 1 is de eerste die door EuroUSC beoordeelt is ja.
Hij heeft nog geen officieel certificaat maar voldoet wel aan alle eisen. Het certificaat volgt dan ook binnenkort.

Als je doelt op commercieel vliegen met de Inspire en of onze vlucht wel of niet legaal was... Het dak van de ArenA was dicht :D


voor nl staat er nog niks vast keuren kan niet eens in nl uk weer wel.
en wat vandaag dit is is morgen weer dat zal nog wel ff tijd kosten voor het echt vast licht de regels.
 
@michel pet

weet niet waar jij je op baseert maar er klopt niets van wat je zegt...
De keuringseisen zijn bekend en omschreven in het huidig geldend infobulletin.
 
Wat een dooddoener, je opmerking. Je weet dat ik gelijk heb.
Om terug te komen op de inspire. Het is een prachtig apparaat. Dat hij goed wordt bevonden door de betreffende instantie zegt momenteel meer over de instantie dan over de inspire.
Ze hadden op zijn minst moeten wachten tot alle kinderfouten er uit zijn. Inmiddels zijn er al twee serieuze issues geweest waarbij het apparaat spontaan en ongecontroleerd uit de lucht kwam vallen.
Het is door dji keurig netjes opgelost met andere propellers een firmware update een accu sticker en een accuwarmer. Maar daarmee geven ze toe dat hij issues heeft vertoont.
De machine had nog niet goed bevonden mogen worden, dat is wel duidelijk.
 
@michel pet

weet niet waar jij je op baseert maar er klopt niets van wat je zegt...
De keuringseisen zijn bekend en omschreven in het huidig geldend infobulletin.


ik ben zeker wel op de hoogte heb je zelfs gezien bij de opleiding in Amsterdam niet met eigen ogen ok maar 200% op de hoogte van wat er gaande is in deze wereld.
vertel maar eens hoe je een moer vast moet zetten dat id te krom voor woorden ze zien een kist als een 747 van nog geen 25 kilo en zo zijn er wel meer regels die compleet nergens op slaan maar ok die ambtenaren moet ook wat doen snap de onzin wel maar de geen die er nu instappen zijn de lul kwa kosten.
dat het goed geregeld moet zijn ben ik het 100% eens de rest heb ik me ?? net als het brevet wat je moet halen dat gaat nergens over bij de knvvl zijn ze strenger kwa brevet en het kunnen vliegen.
 
Laatst bewerkt:
Hee mannen, svp ff bij het thema blijven, er zijn genoeg andere draadjes waar je over dit soort technische zaken kunt uitweiden.
 
Back
Top